"Лидъл България" осъди агенция ПИК за обезщетение в размер на 10 хил. лева за нанесени неимуществени вреди. Решението е на Софийски градски съд, а причината е две публикации, които съдържат неверни твърдения за търговската верига.
Двете статии на ПИК са от 2015-а година и твърдят, че веригата магазини подмамват клиентите си с фалшиви промоции. Те твърдят, че в първата статия авторите на информационната агенция използват "груб и провокативен език". В материала се казва, че Лидъл продължава да лъже "нагло" клиентите си с промоциите си.
В статията е изложено мнението на недоволна потребителка, което е взето от страницата на търговеца във Facebook. ПИК допълва със свой коментар, че това е поредната злоупотреба в магазините на веригата, която залъгва клиентите си с "кресливи реклами и измислени промоции".
Във втората статия, според представители на "Лидъл", също има непрофесионални и обидни квалификации, които вредят на търговската репутация на веригата. Решението на Софийски районен съд не е обжалвано от страна на ПИК.