Собствените марки на BILLA вече носят 9.3 процента от оборота

По време на специална пресконференция Бойко Сачански, управител на BILLA България изнесе данни относно оборота на търговската верига в страната. По думите му се наблюдава завишен интерес към собствените марки на BILLA, които вече допринасят за общо 9.3% от оборота на компанията.

Това са марките BILLA, Clever и BILLA Premium.

Сред най-предпочитаните собствени марки на търговската верига е марката BILLA, която не отстъпва по качество на най-добрите в продуктовата категория, обобщи Сачански.

Тази марка генерира цели 4,3% от оборота на веригата, а всеки продукт отговаря на изискванията на клиентите, тъй като се подбира след детайлни тестове и проучвания. Потребителите могат да избират от над 400 артикула от марка BILLA, които са на достъпни цени.

Според ръководството на BILLA България, сериозен интерес има и към марката Clever, която предлага гарантирано качество на по-ниска цена. От Clever в магазините на веригата може да се намери разнообразие от над 300 продукта.

Всяка седмица цените на продуктите Clever се съпоставят с тези на продукти от други търговски вериги и марки, които са в една и съща продуктова категория и с идентична спецификация, след което цената се актуализира към по-ниската.

Марката BILLA Premium пък позиционира продукти с най-високо качество в премиум-сегмента. Любителите на изтънчения вкус имат достъп до над 60 артикула на по-ниска цена в сравнение с други продукти от този клас, предлагани от други вериги и производители.

Пред журналистите беше представена и биомарката на BILLA - Alnatura, която вече може да бъде намерена във всички магазини на BILLA в страната. От нея се предлагат над 200 продукта, които се отличават с използването на биологично отглеждани суровини с високо качество.

"Собствените марки на BILLA са гарант за високо качество и достъпна цена. Селектираме внимателно доставчиците, с които работим, като много от тях са български. За нас е важно те да следват най-високите стандарти на производство и да не правят компромиси с контрола. Собствените ни марки имат сериозен потенциал за развитие и за утвърждаване на пазара. Затова се стремим непрекъснато да обогатяваме продуктовото портфолио, за да отговаряме на потребностите на нашите клиенти", коментира още Сачански.

В пресконференцията участваха още Христо Атанасов, оперативен директор на BILLA България, Кирил Вътев, собственик на фирма "Тандем", произвеждаща продукти от собствените марки, и професор Божидар Попов, председател на Българското дружество по хранене и диетика.

Новините

Най-четените