Dentsu Aegis Network придоби eCommera

Dentsu Aegis Network обяви, че придобива eCommera - водещ доставчик на софтуерни услуги и платформи за електронна търговия, улесняващ взимането на решения и управлението на поръчки при мултиканални дистрибутори и търговски представителства.

eCommera е разработила и поддържа повече от 130 сайта за електронна търговия за свои клиенти в над 32 страни. Базираната във Великобритания компания и нейният екип от 275 служители ще се присъедини към Isobar, глобалната дигитална агенция на Dentsu Aegis Network.

Офисът на eCommera в София е най-големият в глобален мащаб със своите над 140 специалисти, отговарящи за разработване, тестването и поддръжката на решения за клиенти като Clarins, ASDA Direct, TM Lewin и House of Fraser.

"В момент, когато променящите се очаквания на потребителите трансформират сектора на търговията, необходимостта от по-лесна интеграция на марката и нейните търговски канали е от решаващо значение", заяви Трейси Де Груус, главен изпълнителен директор Великобритания и Ирландия на Dentsu Aegis Network.

Тя изтъкна, че пакетът от решения, които Dentsu Aegis Network предлага на клиентите си, се засилва и допълва благодарение на репутацията на eCommera като лидер в иновациите и досегашната й дейност като пътеводител, който превежда търговците на дребно през постоянно променящата се среда на електронната търговия.

"Преживяванията, които брандовете предлагат днес, минават през много канали и са само на един клик разстояние от покупката. Клиентите трябва да бъдат подкрепяни и съветвани правилно", каза Джийн Лин, Главен изпълнителен директор на Isobar Global. "Технологичните услуги на eCommera в областта на електронната търговия, които са пригодни за мащабите на различни пазари, ще засилят позициите на Isobar и ще подпомогнат нашата амбиция да предоставяме устойчиви бизнес идеи без граници."

"Развълнувани сме да се присъединим към Dentsu Aegis Network в момент, в който се регистрира значителен ръст и на двете компании. Сега нашите клиенти ще получават много по-широко портфолио от услуги, което стъпва върху опита на Isobar да изгражда марка и опитът ни да предлагаме иновативни многоканални решения в глобален мащаб", каза Марк Фейгън, Главен изпълнителен директор на eCommera.

В България, Dentsu Aegis Network притежава и развива комуникационните агенции Carat и Vizeum, както и iProspect, специализирана в дигиталното представяне на своите клиенти.

Мария Грашнова, Главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България коментира: „Трите основни източника на сила за Dentsu Aegis Network винаги са били идеите, които достигат отвъд въображението, предприемчивостта, която надминава очакванията, и технологията, която пресича границите на възможностите. Бизнес моделът ни успешно защитава всеки един от тези принципи. Щастливи сме, че можем да ги споделим с eCommera на глобално и локално ниво."

Любомир Чолаков, Мениджър на eCommera за България, обяви: „Всички в eCommera в България са ентусиазирани да станат част от семейството на Dentsu Aegis Network. Виждаме в това възможност да надградим успехите си с нови и иновативни услуги в много повече клиенти, като така подобрим потребителското преживяване на брандовете, с които работим".

Новините

Най-четените