Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

d:istinkt е PR агенция на годината за втори пореден път

За последните три години и половина d:istinkt спечели над 100 награди и номинации за кампаниите си Снимка: d:istinkt
За последните три години и половина d:istinkt спечели над 100 награди и номинации за кампаниите си

d:istinkt бе избрана за "Агенция на годината" по време на наградите BAPRA Bright Awards 2023, като това е втора поредна година, в която комуникационната агенция печели престижното отличие.

Тържествената церемония по награждаване се проведе на 11 май и открои най-успешните и креативни комуникационни кампании и агенции в България.

d:istinkt бе отличена за работата си по организацията и изпълнението на ефективни кампании и комуникационни стратегии за клиентите на агенцията, като спечели общо 11 награди.

Сред категориите, в които агенцията беше отличена, са "Комуникация към крайни клиенти", "Корпоративни комуникации", "Кампания за работодателска марка" , "Кампания за корпоративна социална отговорност", "Дигитален PR", "Награда за PR иновации", "Кампания на годината" и най-голямата награда - "Агенция на годината".

Снимка: d:istinkt

Екипът на агенцията успя да се отличи със своите постижения сред общо 126 проекта, представени от 28 агенции и компании.

"Радвам се, че за втора поредна година бяхме избрани за най-добра комуникационна агенция. Тази награда е доказателство за упоритата работа, отдадеността и творческите постижения на екипа, който реализира десетки иновативни и въздействащи кампании за нашите клиенти", каза Боян Иванович, главен изпълнителен директор на d:istinkt.

"Поздравяваме всички колеги от останалите агенции, които бяха повече от достойна конкуренция. Тези резултати ни стимулират да продължаваме не просто да правим кампании, а ефективно да решаваме проблеми и да бъдем доверен партньор на клиентите".

Най-високото отличие получи кампанията "Моделът d:istinkt", която агенцията реализира за изграждане на собствения си бранд.

Тя спечели злато в категория "Кампания за работодателска марка", като това е първият път, в който отличието се присъжда на агенция за кампания, реализирана за собствената си марка.

Условно наречена "Моделът d:istinkt", кампанията представи първия в сектора на агенционния бизнес всеобхватен анализ, който включва три основни направления от операциите на агенцията: бизнес, хора и иновации. Целият проект може да бъде разгледан на специалната лендинг страница.

Наред с престижното признание за цялостната дейност на комуникационната агенция, кампанията, която заслужи най-много златни отличия, бе "Твоята първа работа има значение", реализирана съвместно с творческа агенция proof. за TELUS International. Кампанията получи три първи места в категориите "Кампания за работодателска марка", "Дигитален PR", "Награда за PR иновации".

Проучване отчита, че голяма част от българските младежи изпитват притеснения, свързани със започването на първата си работа и при възможност, биха кандидатствали с техен приятел или познат.

Снимка: d:istinkt

Кампанията, реализирана за TELUS International, е под наслов "Кандидатствай с приятел" и позволява на младежи и бъдещи служители възможността да изпратят заедно своите автобиографии за отворените работни позиции в компанията чрез специално създаден за целта сайт.

Авторитетното жури присъди сребро в категория "Кампания за корпоративна социална отговорност" и на още една кампания, реализирана от двата екипа - "TELUS: Дни на подкрепа".

Кампанията за представяне на Стратегията за устойчиво развитие на Yettel получи най-високото отличие - "Кампания на годината". Признанието идва само месеци, след като операторът обяви първия си доклад за устойчивост заедно с петгодишната си стратегия за устойчиво развитие, която е изградена върху четири основни стълба: грижа за околната среда, хора, развитие на технологиите за устойчиво бъдеще и управление, основано на почтеност и прозрачност.

Кампанията по ребрандинг "Теленор става Yettel" също бе високо оценена от журито, като спечели бронз в категориите "Кампания на годината" и "Комуникации към крайни потребители" и сребро в категория "Корпоративни комуникации (Репутация и Бранд мениджмънт)". В същата категория награда спечели и кампанията "Ефектът Lidl".

Наградите BAPRA Bright Awards отличават най-ефективните и впечатляващи кампании и проекти в България.

Експертното и изцяло международно жури тази година бе председателствано от влиятелния комуникационен професионалист Роб Морбин, понастоящем изпълнителен директор на Международната консултантска организация по комуникации (ICCO).

За последните три години и половина d:istinkt спечели над 100 награди и номинации за кампаниите, реализирани за някои от най-популярните брандове у нас. Само за първата половина на 2022 г. агенцията стана носител на 29 престижни награди от световни и български конкурси в комуникационната сфера, както и 6 номинации.

Списъкът с наградени кампании включва "Операция сватба", "Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш", "Учителите на България", "Бъди себе си", "Моята първа работа" и др.

Агенцията обслужва брандове като Yettel, Лидл България, Клет България, CETIN България, Европейски парламент в България, Samsung Climate Solutions, Каменица, Speedy, Европейската комисия, TELUS International и др.

 

Най-четените