Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Служебният кабинет предлага 770 лв. минимална заплата догодина

Тя ще е в сила от 1 януари Снимка: БГНЕС
Тя ще е в сила от 1 януари

Служебното правителство предлага минималната заплата догодина да се повиши от 710 на 770 лева, съобщи вицепремиерът и социален министър Лазар Лазаров.

Предложението е увеличението да е в сила от 1 януари. Тази година по-високата минимална заплата беше въведена от 1 април.

"Ние ще предложим да де приложи един от залегналите принципи, а именно - минималната заплата да е 50 на сто от средната работна заплата за предходната година. Това в цифрово изражение би изглеждало в границите на 770 лева", обясни Лазаров. 

Служебното правителство ще изготви базов проект на Закон за бюджета през следващата година, каза още служебният социален министър.

Седмичен бюлетин

Задоволи любопитството си по най-удобния начин — най-интересните статии директно в пощата ти.

Без спам. Можеш да се отпишеш по всяко време.

Най-четените