Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Туризъм сон шонжмон

И като заприиждат едни чужденци...
И като заприиждат едни чужденци...

Патриотичен дълг на всеки туроператор е тази вечер да почерпи.

България ще преизпълни петилетката на гостоприемството си за по-малко от четири месеца благодарение на комбинативния ум на правителството и родните ни дадености.

С една доза нескромност туристическото министерство оцени аудиторията на изложбата на тракийските съкровища в парижкия Лувър на 22 млн. души (двадесет и два милиона, точно така).

"Лувърът си е Лувър, крем о шокола", както недвусмислено заключи министър Ангелкова.

При средно около 10 млн. посетители на музея на година, излиза, че за четирите си месеца престой в крилото "Ришельо" българската експозиция ще счупи всички рекорди в историята на нищо неподозиращите французи.

Ако простим юнашките разчети на властта, трябва да признаем, че няма нищо по-хубаво от това България да привлече вниманието на чужденци с една идея по-взискателен вкус и платежоспособност.

Само да не се окаже, че целият ефект от тракийското злато ще се изпари в мига, в който французинът се качи на плексигласовата Кракра.

Или реши да прекоси живописната родина от точка А до точка Б с дядото на тежевето - БДЖ. Или попадне на удоволствието да го обслужи традиционно-вкиснатият персонал, чийто "втори" език е диалектът от родното село, докато се чуди дали sponges with butter или cheese with copper от менюто са хранителни стоки.

Докато туристическият бранш продължава да си вярва, че може да лови маймуни с трици, нищо не може да му помогне - нито траките, нито Лувъра.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените