Такава реклама едва ли е получавала друга 17-годишна звезда в България, каквато продължават да правят на Гери-Никол псевдоскандалите заради видеото с надупчения чорапогащник. Този път Държавната агенция за закрила на детето ще се намеси и ще призове СЕМ да спре излъчването на клипа към песента "Момиче като мен", за да защити децата от вредно или неблагоприятно за тяхното развитие медийно съдържание.
За да успеят със защитата, служителите от ДАЗД сигурно трябва поне веднъж да си пуснат телевизора, преди да предприемат каквито и да е действия. Разголени тела ни заливат от екрана, независимо от възрастта на участничките във видеата. Поп-клиповете - български и чуждестранни, са изпълнени с пищни форми и плът. Едва ли една Гери-Никол може да навреди на децата повече от Ники Минаж или голата Майли Сайръс, ближеща чукове.
Всъщност разходка около училищен двор или из кафенетата в района на гимназия би показала, че видеото е последният проблем на децата. Да не говорим, че единствената причина ДАЗД да реагира изобщо е, че медия се допитва до мнението й заради коментари по темата в Twitter и Facebook.
Когато се появи новината, че трима ученици са пушили нещо в голямото междучасие, което ги е вкарало в токсикологията, гласът на ДАЗД не се чу. Едва ли това е единственият случай. За сметка на това агенцията приема като своя кауза предотвратяването на смърт по време на селфи - като иска спешни мерки за обезопасяване на районите около жп гарите, сякаш тийнейджърите правят екстремни селфита само там.
Агенцията се тревожи за "провокативното" видео, но не реагира, когато 11-годишната Крисия се появява на екрана, гримирана като ранна версия на Лили Иванова и то често - във вечерно предаване. Нито когато концертните й другарчета Хасан и Ибрахим бяха разхождани като музейни експонати по срещи с депутати и местна власт, докато не им прималее от умора. В тези случаи никой не се оплака от „опасност от увреждане на физическото, психическото, нравственото и/или социалното развитие на децата".
Що се отнася до идеята Съветът за електронни медии да забрани излъчването на видеото - СЕМ вече направи веднъж реклама на Криско, спирайки „Видимо доволни". Защо да не продължи в тази посока, рекламирайки и неговото протеже Гери-Никол? Така или иначе всички гледат видеа в YouTube, а СЕМ би могъл просто да популяризира „скандалния" клип и в света на традиционните медии. В името на защитата от "вредно" медийно съдържание, разбира се.