Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Показаха Uniforia - топката за Евро 2020

Намерил своето вдъхновение в обновения формат на турнира, който за пръв път в историята ще се играе в 12 различни европейски държави, дизайнът на Uniforia ознаменува всичко, което ни свързва - мостове, размиващи се граници и многообразие от фенове и атлети, уникално съчетание на изкуство и футбол.

Adidas представи Uniforia - официалната футболна топка за UEFA EURO2020TM. Името ѝ е вдъхновено от единството и еуфорията, които футболната игра носи на своите фенове, а дизайнът ѝ е израз на сплотеността, която турнирът следващата година ще покрие континента, като част от новата си визия за 2020 г.

Намерил своето вдъхновение в обновения формат на турнира, който за пръв път в историята ще се играе в 12 различни европейски държави, дизайнът на Uniforia ознаменува всичко, което ни свързва - мостове, размиващи се граници и многообразие от фенове и атлети, уникално съчетание на изкуство и футбол. И това е само началото на процеса по дизайна на топката, който започва през 2018 г.

Anika Marie Kennaugh, Product Designer adidas, коментира: „Когато създаваме официална футболна топка, винаги се стараем тя да бъде културно отражение; какъв е съвременният дух на улицата, който да пренесем на стадиона. Това, което видяхме в нашите градове - във всички ключови градове - е нуждата да бъдем заедно и да се обединим в името на промяната. А едно от най-значимите спортни събития в света, UEFA EURO2020 TM е страхотна възможност да демонстрираме силата на единството и да отпразнуваме спортът като свързващия елемент между хората, идеите и креативността."

Дизайнът на Uniforia е характерен със своите смели линии, рисувани с черна четка, които минават през топката, като символизират размиващите се граници и тяхното пресичане, което се случва в новия трансконтинентален формат на състезанието. Едрите щрихи се преплитат непрекъснато с ясни линии в ярки, светли цветове, празник на многообразието и сплотеността на различните култури в турнира.

60-тата годишнина на турнира UEFA EURO2020TM чества единството и ще се състои в 12 държави, което го превръща в най-разнообразното състезание до момента. За да бъдат по-близо до феновете, мачовете ще се играят в 12 града домакини: Лондон, Глазгоу, Дъблин, Билбао, Амстердам, Копенхаген, Санкт Петербург, Мюнхен, Будапеща, Рим, Букурещ и Баку - GPS координатите на всеки от стадионите са интегрирани в дизайна на Uniforia, за да увековечават този уникален, исторически формат.

Дръзкият дизайн ще наблюдаваме върху топка, която предлага същата висококачествена структура и панели, които видяхме наскоро по време на Световното първенство на FIFA, но този път с уникално Hi-White покритие, което позволява по-добра видимост за играчите на терена.

Florian Alt, VP Brand Marketing adidas, сподели: „По време на този иновативен турнир adidas ще отбележи значимостта на футбола - и спорта - в името на световното единство. Футболът е за всеки, независимо кой си, откъде си и върху каква повърхност играеш - играта е това, което ни свързва. Uniforia може да е само символ, но е символът, зад който можем и трябва да се обединим."


 

Най-четените