От десетилетия насам рекламата върху фланелките на футболистите се приема като нещо задължително. И това рекламно пространство - върху гърдите на играча, е най-скъпото и авторитетното. В миналото се е смятало, че е приемливо на гърдите на всеки играч да стои само емблемата на клуба и евентуално знак, указващ броя на шампионските титли на съответния клуб. След това обаче идването на големите спонсори във футбола променя това.
И до средата на 80-те години на миналия век тази рекламна позиция се превръща в любима за големите спонсори.
Нека видим колко плащат спонсорите във Висшата лига този сезон, за да рекламират върху гърдите на играчите. Представяме ви Топ 10 на рекламните сделки за спонсорство върху фланелките на играчите.
В същото време, все по-строгите правила на финансовия феърплей превръщат източниците на приходи за клубовете във все по-важна тема. А и вече е традиция всеки клуб да променя леко дизайна на екипа си за новия сезон, а след това да продава новата колекция на феновете на бомбастични цени - 60 лири в Англия или над 70 евро в Европа. Затова и сумите, изброени тук не трябва да ви учудват. Тази реклама е наистина ценна.
И да не забравяме и производителите на фланелките, както и на екипите на отборите, те също си плащат за рекламата, при това немалко пари.