Марк Уебър: Този уикенд ще съм по-силен

По-силно представяне в Гран при на Малайзия този уикенд обеща на феновете си пилотът на Red Bull Марк Уебър, който в първия кръг от новия сезон във Формула 1 - домашното му състезание в Австралия остана далеч от победителя - неговият съотборник и световен шампион за 2010 година Себастиан Фетел.

В Мелбърн Марк бе значително по-бавен от Себастиан, а в седмицата след състезанието стана ясно, че тимът е открил няколко проблема в колата на Уебър, които може да обяснят разликата със Себ, както в квалификацията, така и в състезателно темпо.

Уебър обаче не пожела да коментира какво точно се е случило с колата му в Австралия, само заяви, че ще е по-бърз на "Сепанг".

"Имаше няколко проблема в болида, които ги открихме след състезанието, те определено не ми бяха помогнали в състезанието - обясни на днешната пресконференция на "Сепанг" Уебър. - Сега всичко ще е по-добре, колата има потенциал, само трябва да го реализирам, не искам да се връщам към Мелбърн, всичко е зад гърба ми."

"Сепанг" е много "по-аеродинамично" трасе в сравнение с "Албърт парк" в Мелбърн и се очаква това е в полза на пилотите на Red Bull и според Марк, той и Себ би трябвало да са фаворити за състезанието в неделя.

"Миналата година се представихме силно тук, новата ни кола спечели първото състезание тази година, така че продължаваме напред - обясни Марк. - Но и тук има трудности - температурата на асфалта обикновено е брутално висока, така че експлоатацията на гумите ще е много интересна. Никой не знае какво точно ще стане с тях.

"Може би това ще е най-трудното състезание за Pirelli тази година. Но ние в тима очакваме всеки пилот да направи по няколко спирания в бокса. Това ще важи за всички."

Уебър добави, че екипът на Red Bull е бил поставен под напрежение да използва система KERS в колите си в Малайзия, тъй като дългите прави на "Сепанг" може да дадат възможност на съперниците на Марк и Фетел, които имат такива системи да ги атакуват по-лесно в хода на състезанието.

"Ще пробваме системата в свободните тренировки и ще видим какво ще се получи - допълни австралиецът. - Не сме пробвали нашия KERS след Мелбърн. Но сега системата за първи път ще бъде отново на борда на колата, така че утре нещата би трябвало да започнат да се получват.

"Естествено, че системата KERS е много необходима за "Сепанг". Но тази система трябва да работи достатъчно надеждно, за да можеш да я ползваш в състезанието."

Новините

Най-четените