Тя иска да върви по модния подиум, но дефилира разсъблечена главно на затворени партита, в тесния кръг на хора, които може да си я поръчат за консумация.
Дано аферата "Чолов" не остане просто поредната акция на МВР и прокуратурата. Не че ще изкара наяве мръсните тайни на "модния" и модния бизнес, които са публична тайна.
Но би могла да послужи за предупреждение не на тийнеджърките, които искат да се качат на подиум на всяка цена, а на родителите им.
Ако на тях изобщо им пука какво правят непълнолетните им деца и откъде идват парите за скъпите дрешки и джаджи, които си купуват.
Прикритието на "ентертейнмънта" винаги е било удобно за сводниците. А шоу- и модният бизнес винаги са неразделни от която и да е власт, също като банкнотите в портфейла.
За всяко събитие (коктейл, промоция, сбирка, парти) е нужна украса от красиви и млади момичета (и момчета). Някой трябва да ги достави. Въпросът е какви договори подписват тези деца, тъй като - в случай че работят, всички непълнолетни и малолетни трябва да имат предварително писмено разрешение от Главната инспекция по труда към министъра на труда и социалната политика (освен съгласието на родителите си).
Работодателят, в случая, за който говорим - Чолов, (между другото, баща на четири деца)също е длъжен по закон да се снабди с разрешение от съответната Дирекция "Инспекция по труда " за наемането на всяко конкретно малолетно или непълнолетно лице.
Така че преди МВР да подхване подобни модни агенции, има предостатъчно други институции, които могат да се намесят. Стига да поискат - а би трябвало, ако си вършат работата като хората. дори и Агенцията за закрила на детето - ако иска да си осмисли съществуването, разбира се. Иначе знаем, че има един телефон към нея, на който децата може да звънят. Е, и...
Но ако всичко това е непотребно и излишно, най-добре отново да поставим на дискусия дебата за легалната проституция и извършването й само от пълнолетни. На дискусия във Варна преди дни представители на туристическия бизнес отново предложиха законова регламентация на проституцията, както я има в много европейски страни.
Аргументът им е, че тази услуга се търси от много туристи, но приходи от нея няма, тъй като е нелегална. В същото време стотици хиляди млади туристи посещават България заради АСО (алкохол, секс, опиати).
А модата... Модата е друга работа.