„Красиво вино в здраво тяло, което започва нежно да съзрява". Етикетите на Шато Бекъм все още не са готови, но виното съвсем наистина може да се появи на пазара още тази година.
Дейвид Бекъм се премести във Франция, след като мина в халфовата линия на столичния „Пари Сен Жермен". Освен за голове и победи, футболният клуб мисли да създаде собствена марка вино с персонални етикети за изявените си състезатели.
Изборът падна върху Бордо, столица на известен винен регион, символ на Франция с едноименното червено вино със забележителен цвят.
ПСЖ преговаря в известна изба от региона, за да се сдобие със собствена серия от еликсира на живота. Той ще се продава редом до фланелките и шапките на тима.
Качеството на виното за момента не се издава, но със сигурност ще става за пиене. Със задачата се е заел Франсис Ламблен, който от години създава „персонално вино" за изтъкната клиентела. А ПСЖ ще стане първият тим, сдобил се със собствено вино. Първоначално то ще се продава в близките до „Парк де Пренс" ресторанти и магазини.
Разбира се, главната роля е отредена на 37-годишния Дейвид Бекъм, който наскоро пристигна в Париж и с това отприщи истинска фен мания по себе си и многобройната си фамилия.
Секс символът на зеления терен е роден през 1975 г. - една от най-златните години в историята на френското бордо.
Шведът Златан Ибрахимович вече е по-напред с преговорите и се очаква през март да финализара винения договор.
Бекъм явно се чувства много добре в Париж, след като за броени дни се сдоби с нова лъскава кола. Той живее в „императорски" апартамент от 320 квадрата в реномиран хотел и взема готварски уроци от главния майстор в кухнята.