В края на 90-те години Porsche печели победата в Льо Ман с 911 GT1 и имиджът на прототипа, както и технологиите от този автомобил започват да навлизат в серийното производство на компанията.
В началото на века моделното поколение 996 е все още актуално, но специалните версии на 997 стават все по-силни и интересни, а малко по-късно се появява и следващата генерация автомобили, също носещи названието 997.
Първите години на XXI век са като истински рай за почитателите на 911 - дизайнът на последните поколения става все по-зрял, двигателите са все по-мощни, а различните версии на модела - все повече и все по-интересни.
Тенденциите в масовото автомобилостроене няма как да подминат и Porsche въпреки традициите на марката в създаването на спортни автомобили, някои от които са известни с това, че са трудни за каране. Навлизането на трансмисиите с два съединителя (PDK) е точно такова решение, което лишава водачите на съвременните версии на 911 от притесненията, че могат да претоварят съединителя или пък няма да използват оптимално мощността на впечатляващия автомобил.
И от друга страна, атмосферните мотори бавно, но неумолимо отстъпват пред турбо двигателите, дори и при версиите, където това доскоро изглеждаше немислимо.
През новия век Porsche има какво да предложи на почитателите на 911, вижте го в галерията.