Това се случи през 2015 година - няколко месеца след раздялата на Кристиано Роналдо с модела Ирина Шейк. Красавицата започна да излиза с актьора Брадли Купър, а нападателят на Реал Мадрид се потопи в кариерата си и се захвана с бизнес начинание.
Португалецът стана съсобственик на марката слушалки Monster и се снима в необичайна реклама. Футболистът беше дегизиран до неузнаваемост за промотирането на кампанията ROC Live Life Loud. Кристиано бе превърнат в бездомник и изпратен на Plaza del Callao в центъра на Мадрид.
"Хората ще ме помислят за луд", казва Кристиано във видеото, което има над 60 милиона гледания.
Според сюжета петкратният носител на "Златната топка" пристига с куче в търговския център на Мадрид. Със себе си носи футболна топка и раница.
Дегизираният нападател на Реал Мадрид правеше номера и тичаше към минувачите, които смутено се отдръпваха.
В един от забавните моменти Роналдо иска телефонния номер на момиче, но получава отказ.
"Представете си, че Роналдо ви пита за телефонния ви номер и вие му кажете "не". Как ли бихте се почувствали след това у дома си, когато гледате това видео", написа потребителят Riky35800 в коментарите.
"Изводът е: винаги давайте телефонния си номер, когато непознат ви го поиска, защото може да е Кристиано Роналдо", пошегува се друг абонат на сайта за видеосподеляне.
В продължение на час Роналдо се опитваше да забавлява минувачите и да събере малко дребни монети и банкноти. Но не му се получи, тъй като почти никой не му обръщаше внимание.
Всичко обаче се промени, когато русокосо момче на име Никълъс дойде при Кристиано и дълго игра със скитника, без да подозира кой всъщност е пред него.
Няколко минути по-късно португалецът разписа топката и махна залепената брада. Никълъс се усмихна изненадано, докато наблюдаваше трансформацията.
Когато Роналдо най-накрая беше разпознаваем, той веднага беше заобиколен от тълпа от хора. Преди това всички го подминаваха, а сега искаха селфита и автографи. Бяха толкова настоятелни, че се наложи португалецът да бъде изведен от площада, придружен от охранители.
Четириминутното видео пожъна голям успех и насочи вниманието към проблемите на нуждаещите се.