18% ръст в продажбите, 12% ръст на посетителите и 26% повече клиенти в сравнение с миналата каталожна година - това са числата, с които може да се похвали ИКЕА България.
А помните ли времето, когато за 6 чинии пътувахме до Солун?
Сега ИКЕА България има 2.5 милиона посетители, 950 000 клиенти и годишен оборот от 92 милиона лева. И новината е, че се открива нов Център за поръчки в Бургас тази есен. Той ще се намира в Mall Galleria и е резултат от успешното представяне на вече същестуващия център във Варна.
ИКЕА представи и новия си каталог за 2017 година - много важен момент в маркетинг активностите на компанията.
Новият каталог прилича малко на лайфстайл списание и включва 13 истински и любопитни истории. Посланието е „Живей по свой вкус", а съдържанието е вдъхновено от желанията и мечтите на истинските хора и предлага идеи и продукти, създадени, за да направят живота по-лесен.
2017 година ще донесе нови колекции мебели. Сред най-интересните са колекциите SÄLLSKAP и новото издание на IKEA PS.
SÄLLSKAP е вдъхновена от традиционния шведски дизайн. Лимитираната серия набляга на пъстър текстил и мебели от масивна дървесина. IKEA PS 2017 е свежа, свободна и лесно приспособима към всеки дом. Тя включва мултифункционални и мобилни мебели: масички, които се превръщат в табуретки, дивани, които се сгъват и разгъват, подвижни кутии, които могат да се превърнат в решение за съхранение.
Обновено е и приложението за смартфон и таблет, през което може да бъде разгледан каталогът. В България то ще е налино от 9 септември.