Почти всеки, качвал се някога на влак на Български държавни железници, има поне една незабравима история, към която обича да се връща. А когато става въпрос за нощните влакове и спалните вагони, историите често са неделима част от цената на билета или с две думи - гарантирани са.
Това лято дава възможност историите да станат още по-пъстри, тъй като започва кампанията "Вагон турист", която ще позволи пътниците да се насладят на нощно пътуване в лятна обстановка.
В нея шведския бранд ИКЕА обединява усилия с БДЖ, за да направи някои от спалните вагони на БДЖ още по-уютни и цветни. Чрез обзавеждането на вагоните ИКЕА придава лятно настроение на пътниците, които ще се отправят към родното Черноморие този сезон. Два вагона с по 10 купета вече се движат от София към Бургас и Варна, а кампанията ще продължи до края на лятото.
Интериорът на спалните вагони е обновен с летния продуктов асортимент на компанията, а купетата са наименувани с различни закачливи имена като „Синята лагуна", „Лятна мечта", „Летни моменти", „Цветно лято" и „Ваканция". Във всяко купе пътниците ще откриват както много лятно вдъхновение, така и забавни стикери с надписи: „Ела, изгрей", „Домът е там, където си в отпуск" и други.
Инициативата на ИКЕА е истинско лятно приключение, на което ще се случва по линиите от София до Варна или Бургас и обратно. Кампанията се провежда за първа година и е част от рекламната стратегия на националния железопътен превозвач за отдаване на площи във влаковете с рекламна цел.