Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Две кучета, едно приятелство и историята, която разтапя сърца

Новото имиджово видео на ИКЕА носи послание за уют и приятелство. Снимка: ИКЕА
Новото имиджово видео на ИКЕА носи послание за уют и приятелство.
То разказва за приятелството между две кучета, които споделят всичко. Снимка: ИКЕА
То разказва за приятелството между две кучета, които споделят всичко.
Един ден обаче едното от тях става домашен любимец на мило семейство. Животните са разделени, но надежда има. Снимка: ИКЕА
Един ден обаче едното от тях става домашен любимец на мило семейство. Животните са разделени, но надежда има.

Да трогнеш зрителя във времена, в които отвсякъде го обгражда разнообразно съдържание, не е лесна задача.

Историята на две кучета и тяхното великолепно приятелство, разделени обаче от съдбата, успява да постигне това в рамките на едва минута и половина.

Клипът е част от новата имиджова кампания на ИКЕА с ключовото послание „Изживей повече, отколкото можеш да си представиш”. Нейната цел е да покаже как мястото, в което живеем, се превръща в дом, докато преминаваме през разнообразни житейски ситуации.

Тази идея е залегнала и във видеото, което разказва за приятелството, а негови герои са две кучета. Те са  бездомни, но прекарват дните и нощите си заедно и споделят всичко. До момента, в който семейство осиновява едно от тях за домашен любимец. То е откарано в уютния дом на фамилията и получава цялото внимание на света, както и възможността да споделя радостите на новите си стопани.

Нещо обаче не му достига. Липсва му приятелството на верния му другар, който става все по-самотен. В момента, в който сърцето на зрителя се е свило на топка, семейството разбира, че новият им любимец не е толкова щастлив, колкото си мислят. А решение винаги има.

Посланието на емоционалния сценарий на видеото е, че в своя ИКЕА дом, изпълнен с позитивни семейни емоции, изживяваме повече, отколкото можем да си представим.

От бранда обясняват, че историята на двете очарователни кучета е много повече от разказ за приятелството им, а става дума за „емоционалната взаимосвързаност на всички герои, вдъхновена от ценностите на компанията”.

Клипът е дело на продуцентската къща Foss Productions, а зад камерата стои режисьорското дуо SALSA от Бразилия. За да се засили въздействащото му усещане, е използвана песента Love Story от Анди Уилямс.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените