Да трогнеш зрителя във времена, в които отвсякъде го обгражда разнообразно съдържание, не е лесна задача.
Историята на две кучета и тяхното великолепно приятелство, разделени обаче от съдбата, успява да постигне това в рамките на едва минута и половина.
Клипът е част от новата имиджова кампания на ИКЕА с ключовото послание „Изживей повече, отколкото можеш да си представиш”. Нейната цел е да покаже как мястото, в което живеем, се превръща в дом, докато преминаваме през разнообразни житейски ситуации.
Тази идея е залегнала и във видеото, което разказва за приятелството, а негови герои са две кучета. Те са бездомни, но прекарват дните и нощите си заедно и споделят всичко. До момента, в който семейство осиновява едно от тях за домашен любимец. То е откарано в уютния дом на фамилията и получава цялото внимание на света, както и възможността да споделя радостите на новите си стопани.
Нещо обаче не му достига. Липсва му приятелството на верния му другар, който става все по-самотен. В момента, в който сърцето на зрителя се е свило на топка, семейството разбира, че новият им любимец не е толкова щастлив, колкото си мислят. А решение винаги има.
Посланието на емоционалния сценарий на видеото е, че в своя ИКЕА дом, изпълнен с позитивни семейни емоции, изживяваме повече, отколкото можем да си представим.
От бранда обясняват, че историята на двете очарователни кучета е много повече от разказ за приятелството им, а става дума за „емоционалната взаимосвързаност на всички герои, вдъхновена от ценностите на компанията”.
Клипът е дело на продуцентската къща Foss Productions, а зад камерата стои режисьорското дуо SALSA от Бразилия. За да се засили въздействащото му усещане, е използвана песента Love Story от Анди Уилямс.