Телеком компанията Vivacom се присъедини към Instagram и стана част от над единия милиард потребители на социалната мрежа.
Профилът се подвизава под хендъла @Vivacombg и от компанията казват, че целта им е да направят Instagram едно по-оранжево място, в синхрон с корпоративния им цввят.
Преди Vivacom официално да се присъедини към социалната мрежа тя присъстваше в нея с тийзър под името @kodoranjevo. В продължение на две седмици, компанията публикува вариант на "Оранжевата песничка", но под формата на снимки.
"Песничката" на Vivacom гласи:
Оранжево кафето
Оранжево прането
Оранжевa тревата
Оранжев и градът
Оранжевото MyKi
Оранжева лисица
Оранжеви отвари
Оранжево звънят
Webcafe.bg също допринася за това Instagram да е по-оранжев със снимката за "Оранжево кафето". Част от останалите снимки са дело на илюстраторa Точка Илиева, на един от най-популярните българи в Instagram Ясен Савов и на Иван Шишиев, когато познавате от Етюдите на София.
След обявяването на профила, от Vivacom започват и игра с хаштага #кодоранжево като най-добрите снимки, избрани от жури, ще получат награда - телефон Nokia 8.