Потребителите на социалната мрежа Facebook вече могат да следят публични дискусии с помощта на хаштагове, съобщава TechCrunch. За функционалността, на която се крепи конкурентът Twitter, се говори от март т.г.
Тя ще работи подобно на Graph Search - ще се зачитат настройките за достъп до съдържанието и споделеното само с приятели ще се появява единствено при тях.
До този момент потребителите можеха да използват хаштагове, но те нямаха никаква реална функционалност. Сега вече те ще водят до всички коментари по дадената тема. Facebook съобщиха още, че платформата ще приема хаштагове и от други услуги (напр. Instagram, Twitter, Tumblr или Pinterest).
В официално съобщение социалната мрежа обяснява, че целта на новата за нея функция е да постави на по-преден план статусите на милионите потребители, в които те говорят за лица, събития и теми от общо значение.
От компанията показаха и данни, според които между 88 и 100 млн. американци използват Facebook през телевизионния праймтайм. Освен това серията на Game of Thrones от миналата седмица е била спомената 1.5 млн. пъти, а like-овете, коментарите и постингите за оскарите са били 66.5 млн.
Подобно на други нови функции, социалната мрежа ще въвежда хаштаговете постепенно за потребителите си.