Като изключим онези филми за прости човешки истории, които са направени, за да трогват и да те накарат да се замислиш за нещата от живота, повечето филми се опират на добрия стар наратив с добри и лоши.
И ако за протагонистите нещата са що годе ясни, злодеите са тези, които на практика носят голямата отговорност филмът да не бъде слаб. Един посредствен положителен герой може и да бъде преглътнат ако всичко останало е перфектно, но ако злодеят е слаб, ще се усети твърде голяма дупка.
Ролята на злодея е да създава проблема за решаване, да дава причина самото действие да го има на първо място. Той (или тя) създава заплахата, която да бъде преодоляна. И на практика колкото и готин герой да имаш, ако няма злодей, който да го накара да изпъкне, той си остава просто обикновен тип без ососбено значение за зрителя.
Това обаче не означава, че само единият добре построен и страхотно изигран злодей може да спаси един филм. И киното познава някои доста добри примери за това.
В нашата галерия можете да видите някои страхотни злодеи, които обаче имат нещастието да участват в слаби, посредствени или най-малкото трудни за смилане филми.
ма как може да напишеш,че Магистралата е слаб филм,бе .Алоууу ,кафе-то,откъде ги събирате тия инвалиди бе