Помните ли силно втълпяващата се в главата песен "Don't You (Forget About Me)" на групата Simple Minds? Тази песен от 1985-та се въртеше (а и - за всеобщ ужас - все още се върти) по радиата в България.
Ако песента не ви е втръснала до смърт, вероятно ще можете да оцените нейната пародия, превърната в находчива реклама.
Марката за храни за животни Temptations на Mars Petcare стартира онлайн кампанията "Treat Them Too", която, чрез версия на песента на Simple Minds цели да напомни на собствениците на котки да се сещат и за домашния любимец, когато пазаруват глезотийки за себе си.
Създател на рекламната кампания е агенция Adam & Eve/DDB London.
Дългата версия на видеото е две минути и половина и представлява кавър на песента "Don't You (Forget About Me)" с малко променен текст, с включено мяучене в песента - и естествено с котки на преден план:
Котките "свирят" на инструменти и мяучат, когато собственичката им излиза на шопинг без тях. Когато тя се връща, котките проверяват багажа: няма нищо за тях. Но накрая има хепи-енд, когато се появява пакетче Temptations.
Късата версия на видеото спестява всички подробности, но предава най-общата идея.
"Видеата с котки са много забавни и милиони хора ги гледат всеки ден", казва Ричард Брим от лондонската рекламна агенция. "За да достигнем до тази аудитория, създадохме музикално видео, с участието на Electric Furs, с едно простичко послание - да напомним на собствениците на котки да не ги забравят".