H&M разбива стереотипите с провокативна кампания

Женствеността във всичките й форми и всичките й проявления е в центъра на новата рекламна кампания на H&M, която е придружена от уникално и донякъде провокативно видео.

Колекцията на модната марка за есен 2016 е филмирана от камерата под ръководството на шведския режисьор Густав Йохансон.

Кампанията #Ladyike илюстрира позицията на шведската модна марка по отношение на дефиницията за жена, като се концентрира основно върху начина, по който нежния пол се облича, по който се забавлява и по който се представя в обществото. Различието и многообразието триумфират пред унифицирането, характерно за съвременната мода - или поне това е посланието, което се опитва да внуши видеото.

Ето го и самото видео:

На фона на кавър на вече класическата песен She's A Lady на Пол Анка, изпълнена от Lion Babe, дефилират различни интересни лица, както и обществени личности, ангажирани с каузата за защита на женствеността във всичките й проявления.

Сред лицата във видеото са легендарната актриса и модел Лорън Хътън, транс активистът и модел Хари Неф, боксьорът Фатима Пинто, Пъм Лефебюр - CEO при Design Army, както и Джилиан Харви, която е част от дуото Lion Babe и дъщеря на Ванеса Уилиамс.

Самата модна колекция разчита на носталгията по романтиката на 70-те години на 20 век. Преобладават лежерните есенни цветове, които варират в неутралната гама. Добавен е и флоралния принт - отличителна черта на колекцията. Силуетите са много женствени, но не липсват и спортните препратки.

Вижте снимки от видеото, както и снимки от колекцията - в галерията

Колекцията, заснета в кампанията, ще бъде налична във всички магазини на H&M, както и онлайн, от 22 септември.

 

Новините

Най-четените