Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Реклама Под Прикритие

Твърде много реклама в "Под прикритие", дето бие на очи...
Твърде много реклама в "Под прикритие", дето бие на очи...

Като оставим настрана опитите на сценаристите да унищожат последния епизод от "Под прикритие" 3, впечатли ме едно изказване на изпълнителния продуцент Димитър Митовски в интервютата преди излъчването на последният епизод.

Та Митовски, в чест на Тодор Колев, се питаше, как ще стигнем американците и риторично си отговаряше, че само по този начин - като се опитваме да правим качествени продукти.

Обаче не. Защото освен че се надявах най-после да убият, и то жестоко, главния герой Шмекера (Ивайло Захариев в ролята на ченгето под прикритие), вместо мълчаливия Крум, гледахме един час реклами под прикритие.

Какво разбрахме за лошите и добрите - пият определена марка аналгин и си го носят по джобовете добрите, защото лошите им създават главоболие, лошите пият уиски определена марка, защото сгрява, ползват отстъпки в "Петрол", хапват определена марка сандвичи и така цял епизод.

Какво е общото между лошите и добрите - умеят да рецитират пред камера с определени продукти в ръце, не го правят небрежно, а целенасочено, и ползват една определена марка телефони.

Все пак имаше само едно неясно нещо, като оставим настрана неясния край с дамски ботушки, кървави следи и надрусани физиономии.

Защо Крум (Владимир Вишански) аджеба го убиха пред "Планет", докато пиеше енергийна напитка, що за реклама беше милионерът-бизнесмен да се спомине пред отрочето си, може би е препратка към някаква икономическата ситуация в страната...

Що се отнася до Шмекера, изглежда си беше бърсал кървавия нос в снега и топ ченгето от ГДБОП Емил Попов (Владимир Пенев) се притесни.

Очаквах да съобразят и Попов да извади носни кърпи от джоба - или мокри кърпи за бебета определена марка и да изрецитира нещо от сорта - подходящи за всички огнестрелни рани и насиране в гората, но не би, не го съобразиха.

И най-накрая Митовски, ако ще да тича срещу американците, няма да ги настигне - не заради прическата, а защото при тях рекламата не е под прикритие.

Сценаристите няма да коментирам, при тях объркването е пълно, то бяха дъщери, любовни терзания, некачествен кокаин на Джаро (Михаил Билалов), Панагюрското съкровище (???), хиляда и една нощ.

Да живее Куката - при него рекламата идва от сърце.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените