Рекламата и парите, идващи от спонсорите са един от стълбовете, благодарение на които съществуват моторните спортове. Без значение дали става въпрос за състезания на две или четири колела, бизнесът работи добре - надпреварите са популярни, пилотите са звезди, представянето на високо ниво струва скъпо, но спонсорите обикновено участват охотно, тъй като визията им и рекламните им послания стигат до много хора, огромна част от които са клиентите, от които те се интересуват.
Тук искаме да ви представим една скромна, но много атрактивна част от облъчването с рекламни послания - директното представяне на марки или продукти на отделни компании, което става на самите състезания, при това с помощта на атрактивни момичета.
Тяхното присъствие в хода на състезателния уикенд се обяснява и с това, че има фенове, които ходят на пистите или скоростните отсечки основно заради тях. Което е разбираемо, не всички шампионати са толкова оспорвани.
С оглед на примерите, събрани в галерията, едва ли има по-приятен начин за „облъчване" с рекламни послания.
Направили сме и едно изключение - за рекламата на употребявани автомобили Aston Martin, но сме сигурни, че ще се съгласите с нас - това послание не може да се пропусне.