Организаторите на световното първенство по футбол в Бразилия специално отбелязаха интереса на най-големите американски медии към финалите, които стартираха вчера.
В свое прес съобщение те обясниха, че най-много билети за мачовете са били закупени точно от американски почитатели на „класическия футбол" - 200 000 запалянковци са си гарантирали места по трибуните на стадионите.
Отделно от това притежателят на тв правата за излъчване на Бразилия 2014 - гигантът Fox вече стартира масирана кампания за популяризиране на световното под лозунга, че на всеки четири години, целият свят влиза в една часова зона - тази на мачовете.
Авторитетният The Wall Street Journal е акредитирал 19 журналисти за световното, като сред тях е и Хана Карп, звездата на изданието, която по принцип отразява музикалната индустрия. Преди началото на турнира пък списанието на New York Times пусна обширен материал за селекционера на САЩ Юрген Клинсман.
Сериозен удар направи и списанието The Rolling Stones, което публикува специален материал за изгряващата звезда в тима на Щатите Крис Уондоловски, който бе представен на аудиторията на изданието като „наследникът на Ландън Донован".