Студена бира и футбол - това си е като правило, което не се нуждае от коментар. Закон! Независимо дали става дума за нашия си, европейски футбол или за онзи, по който е луда Америка.
Тв предаванията на мачовете са изпълнени с бирени реклами, като сделката на Bud light с Националната футболна лига е за 1,2 милиарда долара (за 6 сезона). Поредният сезон започна след 2 седмици.
Ако си фен на Детройт Лайънс е нормално да ти се пие бира по време на мачовете - само два пъти този век тимът завършва с положителен баланс редовния сезон. Проблемът обаче, че на стадиона на Детройт е най-надценената бира в лигата.
Най-евтиният вариант е 8,50 долара за чаша с 16 унции бира (450 грама).
Никой друг тим не продава толкова скъпо. Това е 756% надценка над цената на бирата в супермаркетите в Детройт. Скъпичко.
В Сиатъл бирите по 8 долара са 710 процента над тези на пазарната им цена в града. В топ пет на абсурдно надутите цени на бирите по стадионите на NFL са Оукланд, Чикаго и Индианаполис.
Това, че бирата на стадионите не е евтина, не е изненада. През 2012-а на новооткрития "Метлайф" край Ню Йорк нямаше по-евтин вариант от 8,75 долара за 16 унции. Сега чашата струва 5 долара. Не че е евтино, но пак е приемливо.
Най-евтините бири са в Джаксънвил - 7 долара, следвани от Каролина Пантърс, Маями Долфинс и Денвър Бронкос.