Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

След 41 г. партньорство McDonald`s спира да спонсорира Олимпийските игри

McDonald's имаше договор до летните игри в Токио през 2020 г., но с МОК са постигнали споразумение да го прекратят три години по-рано Снимка: Getty Images
McDonald's имаше договор до летните игри в Токио през 2020 г., но с МОК са постигнали споразумение да го прекратят три години по-рано

McDonald's прекратява дългото си партньорство с Международния олимпийски комитет (МОК) и вече няма да бъде главен спонсор на Олимпийските игри.

Решението влиза в сила веднага, но все пак веригата за бързо хранене ще спонсорира Олимпиадата в Пьончан през 2018 г. McDonald's е сред главните партньори на МОК още от 1976 г.

Решението на американската хранителна верига е продиктувано от желанието й да се съсредоточи върху основната си дейност, както и от нарастващите цени за олимпийско спонсорство и спада в телевизионния интерес към Олимпийските игри.

Допълнителен фактор е, че следващите три Олимпиади ще бъдат в Азия (Пьончан, Токио и Пекин), което е още един минус за американските компании, целящи да достигнат до американска аудитория.

McDonald's за пръв път е част от Олимпийски игри през 1968 г., а от игрите в Монреал през 1976-а е сред главните спонсори на МОК.

През предишния 4-годишен цикъл програмата за генерално спонсорство на МОК донесе над 1 милиард долара на организацията. МОК обяви, че не планира директен заместник на McDonald's, но Reuters пише, че очакванията са следващата седмица комитетът да се сдобие с нов партньор в лицето на Intel Corp.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените