В ерата на високите технологии и вседостигащите социални мрежи е глупаво да не се възползваш от влиянието им в пълна сила. Точно това е установила и сърфистката Анастасия Ашли.
Родена в Калифорния през февруари 1987 г., след по-малко от седмица (на 10-и) американката ще навърши 29 години. Още петгодишна се мести със семейството си в Хавай, а година по-късно печели и първото си състезание. На 7 г., си намира и спонсор, който да й осигури по-добър борд.
През 2003-а получава наградата за най-добър новобранец, като на 16 г. печели и първото си голямо състезание. От тогава досега всичко върви във възходяща посока за Ашли.
Сърфистката осъзнава прекрасно, че не само професионалните й успехи могат да привлекат внимание към нея. През 2013-а видео от загрявката й стана вайръл и вече е гледано над 8 млн. пъти.
Анастасия поддържа стриктно и профилите си във Facebook (над 1,5 милиона последователи), Twitter (137 000) и Instagram (над милион).
Популярността й в социалните мрежи и големите й успехи на гребена на вълната й донесоха фотосесии за Sports Illustrated, FHM и Maxim. Ашли се сдоби с договор за спонсорство с Airwalk и водка Finlandia, а през 2014-а, в сътрудничество с OK1984, стартира и своя линия бижута – Gypsy Jet Set.
Защо Gypsy? „Като малка, семейството ми често се местеше. Нещо като циганите“, пизнава самата Ашли. На земята обаче няма перфектни хора и Анастасия е живото доказтелство – песента, която най-често слуша в момента е Sorry на Джъстин Бийбър...
Оставяйки това настрана, всичките й изяви са прекрасно преценени. „Не се страхувам, че хората ще ме съдят за снимките, които пускам от свободното си време. Когато обаче някой ме критикува за сърфирането – към тези съм по-чувствителна“.
Когато Maxim я избират за фотосесията, аргументите на списанието доказват голямот влияние на Ашли: „Анастасия не само ще привлече вниманието на голяма част от мъжката аудитория на Maxim, тя ще вдъхнови младите жени да се придържат към здравословния й начин на живот. Атлетичността й, отдадеността й към поддържане на перфектна фигура и сексапилът й бяха в основата на избора“, коментира директорът на маркетинговия отдел Джим Крас.
Ако все още не сте сред милионите й фенове, независимо дали сте мъж, или жена, препоръчваме ви да го направите.