Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как Burger King накара геймърите да полудеят по четвъртодивизионен слабак във FIFA 20

Как Burger King накара геймърите да полудеят по четвъртодивизионен слабак във FIFA 20

Ако ви трябва рекламна стратегия, попитайте Burger King. През лятото на 2019-а компанията за бързо хранене направи изненадващата стъпка и стана спонсор на четвъртодивизионния английски футболен отбор Стивънидж.

Само година по-късно, благодарение на видео играта FIFA 20, те успяха да превърнат клуба от английската Лига 2 в най-известния отбор в конзолата.

Гигантът в бизнеса за бързо хранене плати едва 50 хиляди паунда, за да бъде спонсор на клуба, но вече всеки запален по FIFA 20 знае, че Burger King е спонсор на Стивънидж.

Веригата предизвика геймърите да изберат именно слабака от долните дивизии и да се развиват с него на Career Mode. Всеки може да се заснеме как играе със Стивънидж и постига резултати или прави разнообразни финтове и вкарва феноменални голове, а за награда получаваха хранителни награди от Burger King.

По този начин Стивънидж се превърна в най-популярния отбор във FIFA 20 в платформата Twitch, а Twitter се напълни с видеа на геймъри, които се хвалят с постиженията си с нискоразредния тим, облечени в официалната им фланелка, на гърдите на която блести огромното лого на Burger King.

Всъщност, за първи път в историята си Стивънидж разпродава целия си мърдж от фланелки, които вървят по 42,99 паунда. Междувременно, екзалтирани фенове от всички краища на света играеха FIFA 20 с тази фланелка и привличаха имена като Лионел Меси, Кристиано Роналдо и Мохамед Салах в Стивънидж.

Предизвикателството на Burger King, което се проведе на територията на САЩ, Китай, Мексико, Бразилия, Великобритания, Франция, Германия, Русия, Швеция и Испания, изстреля Стивънидж в стратосферата и в момента името на клуба се среща почти толкова често в социалните мрежи, колкото на грандовете.

Наистина, рекламната кампания на Burger King свърши великолепна работа както за Стивънидж, така и за веригата за бързо хранене. Едно партньорство, което сме сигурни, че ще продължи още по-доходоносно и за в бъдеще.

Най-четените