Ако ви трябва рекламна стратегия, попитайте Burger King. През лятото на 2019-а компанията за бързо хранене направи изненадващата стъпка и стана спонсор на четвъртодивизионния английски футболен отбор Стивънидж.
Само година по-късно, благодарение на видео играта FIFA 20, те успяха да превърнат клуба от английската Лига 2 в най-известния отбор в конзолата.
Гигантът в бизнеса за бързо хранене плати едва 50 хиляди паунда, за да бъде спонсор на клуба, но вече всеки запален по FIFA 20 знае, че Burger King е спонсор на Стивънидж.
Веригата предизвика геймърите да изберат именно слабака от долните дивизии и да се развиват с него на Career Mode. Всеки може да се заснеме как играе със Стивънидж и постига резултати или прави разнообразни финтове и вкарва феноменални голове, а за награда получаваха хранителни награди от Burger King.
What a whopper of a campaign this was! 😎🍔 @BurgerKing pic.twitter.com/1qJkf1Gwxc
— Stevenage FC 🔴⚪ (@StevenageFC) September 23, 2020
По този начин Стивънидж се превърна в най-популярния отбор във FIFA 20 в платформата Twitch, а Twitter се напълни с видеа на геймъри, които се хвалят с постиженията си с нискоразредния тим, облечени в официалната им фланелка, на гърдите на която блести огромното лого на Burger King.
Всъщност, за първи път в историята си Стивънидж разпродава целия си мърдж от фланелки, които вървят по 42,99 паунда. Междувременно, екзалтирани фенове от всички краища на света играеха FIFA 20 с тази фланелка и привличаха имена като Лионел Меси, Кристиано Роналдо и Мохамед Салах в Стивънидж.
Предизвикателството на Burger King, което се проведе на територията на САЩ, Китай, Мексико, Бразилия, Великобритания, Франция, Германия, Русия, Швеция и Испания, изстреля Стивънидж в стратосферата и в момента името на клуба се среща почти толкова често в социалните мрежи, колкото на грандовете.
Наистина, рекламната кампания на Burger King свърши великолепна работа както за Стивънидж, така и за веригата за бързо хранене. Едно партньорство, което сме сигурни, че ще продължи още по-доходоносно и за в бъдеще.