Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Нужен ли е ВАР и в тениса? Кики Младенович шокирана от отсъждане на съдийката на стола (видео)

Нужен ли е ВАР и в тениса? Кики Младенович шокирана от отсъждане на съдийката на стола (видео)

Кристина Младенович бе шокирана от грешно отсъждане по време на мача си от първия кръг на Ролан Гарос срещу Лаура Зигмунд.

Представителката на домакините, която имаше честта да играе на корт "Филип Шатрие" за откриващия си двубой на Ролан Гарос, не можа да повярва на отсъждане на съдийката на стола.

Младенович получи наказание за това, че докосна мрежата по време на едно разиграване в първия сет при резултат 5:1 в своя полза. Французойката се оправда, че преди това топката е тупнала два пъти в полето на съперничката ѝ, както и стана, но съдийката не прие това и отсъди точката в полза на Зигмунд.

От видеото очевидно се вижда как топката тупка два пъти в полето на Зигмунд, преди Младенович да наруши правилата, докосвайки мрежата.

Грешното отсъждане тотално преобърна двубоя. Младенович не само загуби въпросната точка, загуби и гейма, след което допусна пълен обрат. Германката взе 12 от следващите 15 гейма и спечели мача след 7-5 6-3.

Спорното решение на съдийката на стола поднови дебата дали тенисът също не се нуждае от ВАР.

В тениса се използва технологията "ястребово око", която обаче не може да променя съдийски отсъждания в подобни ситуации, като следи само за това дали топката е попаднала в очертанията на корта, или не.

Най-четените