Love Island е риалити феномен, за който българските продуценти могат само да мечтаят.
Форматът произвежда поне по няколко звезди на сезон, които след това с малко упорство и доста гола плът поддържат прилична инфлуенсърска дейност. Последната на свой ред понякога носи изненадващи ползи и за "обикновените" хора и техните "обикновени" бизнеси.
Ник Фишър от Хемпшир е поредният британец, пострадал от пандемията. Той притежава мебелна фирма, която изпада в сериозна криза, когато вирусът настъпва.
Както обяснява Фишър пред "Би Би Си", след началото на COVID-кризата дори и някой да иска да обзавежда наново дома си, обикновено прибягва до големите вериги мебелни магазини, където нещата са по калъп, но са евтини, масово достъпни и се сглобяват подобно на детски конструктор. Така колкото и красиви неща да изработва той в дърводелството си, не успява да привлече купувачи.
Затова Ник се опитва да използва новите технологии в своя полза и публикува свои обяви за продажба в платформи като Etsy. Прави си и профили из социалните мрежи в опит да рекламира ръчно изработените си мебели. Стратегията обаче така и не сработва...
Поне не докато една руса сексбомба от Love Island не му помага, при това на драго сърце.
Оливия Боуен е олицетворение на думата "инфлуенсърка" - тя има над 2,5 млн. последователи в Instagram, на които споделя свои снимки ежедневно. Кадрите проследяват почти всяка стъпка на Оливия - от фитнеса, през небрежната разходка с любимия и чак до романтичната вечеря на свещи.
Боуен попада случайно на мебелите на Фишър в Etsy и си поръчва няколко неща, сред които малка симпатична масичка за книги. Именно въпросната маса е включена в някои от снимките на Оливия в социалните платформи и приятели на Ник звънят да му кажат какви клиентки си има той, без да знае.
Младият британец преглежда фактурите и установява, че на всички тях фигурира името "Оливия Боуен", просто той не е обръщал особено внимание.
Името му се е струвало познато, но нищо повече. Ник и съпругата му изпадат в сериозна дилема как точно да подходят в случая. От една страна, инфлуенсърката може да им предостави сериозна реклама, но от друга - Боуен дори не си е направила труда да отбележи откъде са поръчани въпросните мебели.
В крайна сметка семейство Фишър решава да пише на Оливия и да ѝ подскаже откъде тя си купува ръчно изработените маси и столове, които се виждат по снимките ѝ.
Ник и жена му решават, че в най-лошия случай Боуен може напълно да игнорира съобщението им или да им отвърне с някоя хаплива реплика, в която посочва, че не им дължи нищо, освен сумата за покупките си.
Случилото се оттук нататък надминава и най-смелите мечти на Фишър. Русата сексбомба не просто отговаря почти веднага, но и пише пространно съобщение, в което признава, че обожава мебелите на семейството от Хемпшир. И е готова да сътрудничи, за да ги популяризира колкото се може - повече.
Love Island е любимото "гузно удоволствие" на Острова и е от онези предавания, за които хората заявяват, че не гледат, но всъщност следят всяка една секунда от риалитито.
Затова и хора като Оливия надминават по популярност дори холивудски звезди и музиканти и могат да се окажат пряк път към успеха за всеки, с когото си сътрудничат.
Боуен спазва обещанието си да помогне на Ник Фишър и прави ново видео, в което показва подробно мебелите, закупени от него, и този път не пропуска да посочи откъде са продуктите.
"После телефонът ми се побърка", усмихва се Ник пред Би Би Си. Два дена той не спира да получава обаждания с поръчки. Освен това само за 24 часа последователите на Фишър в Instagram скачат от 20 на 2500. Преглежданията на страницата му в Etsy също се изстрелват към небесата.
"Ефектът на инфлуенсърката" се усеща и до днес в работилницата на Ник. Съпругата му вече е категорична, че е време да наемат и нови работници, които да помагат, защото не смогват с поръчките. Фишър също обмисля за разширяване на бизнеса, който започва с жена си, още докато са студенти.
Освен това той вече може да се похвали и с други клиенти знаменитости, сред които професионален голф играч, тенисист и още една риалити звезда. Самата Оливия също си е направила няколко поръчки, откакто помага на Ник Фишър да популяризира бизнеса си.
"Радвам се, че успях да помогна и бих го направила отново, стига да усещам, че помагам на правилните хора", усмихва се Боуен.