Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Сидни Суини не съжалява за сапуна с вода от нейната вана: Беше стратегическо решение

Актрисата отвърна на нападките Снимка: Getty Images
Актрисата отвърна на нападките

Сидни Суини изобщо не съжалява, че е започнала да продава сапун, съдържащ водата, в която се е къпала.

В ново интервю за The Wall Street Journal звездата от "Еуфория" заявява, че най-жестоките атаки към бизнес начинанието ѝ идват от жени, което я кара да не гледа сериозно на критиките.

"Мисля, че е важно човек да следи това, за което хората говорят, но ми се стори много любопитно, че основно момичетата не харесват моя сапун. На всички тях им хареса идеята да има сапун с водата от ваната на Джейкъб Елорди", твърди 27-годишната актриса.

Продуктът, за който говори Суини, обаче всъщност е свещ с името на колегата ѝ актьор ("Солтбърн", "Еуфория", "Тесният път към далечния север"). Миналата година в Amazon се появиха свещи, брандирани с името Jacob Elordi's Bathwater, които се продаваха за по 30 долара на брой, а идеята за аромата им дойде от сцена във филма "Солтбърн".

В нея виждаме как Елорди си взима вана, а малко след това героят на Бари Киогън изпива водата, в която актьорът се е къпал. В платформите впоследствие се появиха и ръчно изработени свещи "вдъхновени" от предполагаемата миризма на други знаменитости като Дрейк, Хари Стайлс и Тимъти Шаламе.

Що се отнася до лимитираната серия сапуни Sydney's Bathwater Bliss, Суини обяснява, че предложението дошло от калифорнийската компания Dr. Squatch.

"Създадохме сапуна в ограничено количество. Защо? Защото хората не спират да го търсят. Казах си: "Хайде, да го направим" и продуктът се появи на пазара през юни", споделя актрисата.

Суини призна и че решението за лансиране на Sydney's Bathwater Bliss е стратегическо, но отказа да разкрие сумата, която е спечелила от козметичния продукт.

••• Как Сидни вбеси либералните американци с рекламата на American Eagle четете тук:

По въпроса с другата ѝ спорна кампания - колаборацията ѝ с American Eagle - актрисата категорично отказа да изрази мнение.

Суини заявява само, че се надява след години да не съжалява за бизнес решенията си.

"Винаги съм казвала, че се стремя да получа одобрението на по-възрастната версия на себе си. Иска ми се това, което правя днес, да е повод за гордост на 40-годишната Сидни", коментира звездата.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.

Най-четените