Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Международните инфлуенсъри в Instagram - инструкции за успех

Те стигат до милиони последователи и успяват да печелят от това Снимка: Instagram @ Michelle_Lewin
Те стигат до милиони последователи и успяват да печелят от това

В модната и козметичната индустрия Instagram и брандовете започнаха да се сливат в едно неразривно цяло. И това се случва по цял свят, дори и в България.

Историите на успеха, разпространявани в социалните мрежи, обикновено следват определен сценарий.

Нужни са поне 50 хил. последователи, за да започнат спонсорите да се интересуват от профила ви и да се стигне до евентуални партньорства.

Ако надминете 1 млн. последователи, може да започнете да мислите за собствена серия гримове или облекло. Но всяка Instagram "история на успеха" се отличава с нещо уникално.

Ето пет международни "инстабрандове", които в момента жънат огромен успех.

@MichelleLewin - Венецуела

Вижте тази публикация в Instagram.

So damn back in black🖤😈

Публикация, споделена от Michelle Lewin (@michelle_lewin) на Юли 16, 2019 в 11:54 PDT

Мишел Люин е родена във Венецуела, но през 2012 г. се мести в Маями, Флорида. На 17-годишна възраст тя се съсредоточава върху фитнес-кариерата си. Сега вече е фитнес модел.

През 2014 г. започва да качва свои видеа, в които прави тренировки и дава съвети на тема спорт и здравословно хранене. Мишел винаги публикува и на испански, и на английски, откакто се е преместила в САЩ. Видеата й също са и на двата езика.

Сега си партнира с фитнес-брандове и през юни 2018 г. дори издава книга на име "Диета за секси тяло: План за радикална трансформация на тялото ви за 28 дни". Достъпна е и версия на испански, която излиза месец след английската.

В крайна сметка Люин създава собствена серия дрехи WHEN, която се състои от фитнес и стрийт облекло, и разработва приложение за хранене и тренировки (които имат собствени Instagram страници).

@HudaBeauty - Дубай

Худа Катан има 37,8 млн. последователи в професионалния й акаунт. Тя живее в Дубай, но е родена в Оклахома Сити в САЩ. Дете е на иракчани. През 2010 г. Катан започва с Wordpress блог на име Huda Beauty, който вече е най-четеният блог за красота в интернет със стоици ръководства за гримиране и съвети.

През 2013 г. тя започва своя козметична серия, също наречена Huda Beauty, която се продава в магазините за елитна козметика Sephora по цял свят. Forbes също посочва, че бизнесът на Катан се е разраснал до бранд, оценен на един милиард долара.

Мнозина смятат Худа за най-влиятелния инфлуенсър в козметичната индустрия, въпреки че първият продукт, който продава, са чифт изкуствени мигли.

@ChiaraFerragni - Италия

С 16,8 млн. последователи италианската блогърка и стилистка влезе в историята на брандинга с прекрасна спонсорирана сватба миналия септември. За женитбата си Ферани сключва партньорство не с един, а с цели седем бранда за най-специалния й ден - Prada, Dior, Versace, Trudi, Alitalia, M&M's и Alberta Ferreti.

Дори пристигането на гостите до мястото на сватбата става със спонсориран самолет. Тя писа, че самолетът е #SuppliedByAlitalia. Всички спонсорства бяха отбелязани с хаштага "#suppliedby". Хаштагът #TheFerragnez беше използван 26 255 пъти по време на сватбата и след нея.

Ферани се превръща в огромна знаменитост в модния свят, основно сред водещите италиански брандове. Понастоящем повечето от постовете й са на английски, но тя все още понякога добавя малко италиански, особено в нейните Instagram "сторита." Тя наскоро "прекоси Алпите", за да лансира козметична колаборация с френския бранд Lancome, която ще се предлага в 20 държави.

@MuradOsmann - Русия

Вижте тази публикация в Instagram.

#Followmeto Qazaqstan Kaindy Lake. Love it’s blue colours and the trees sticking out of the cold water. Who has seen our video from Qazaqstan? Do you like it? #Следуйзамной к озеру Каинды и утонувшему лесу. Каинды образовалось естественным путем в 1911 году, когда во время землетрясения ущелье было перекрыто оползнем. Постепенно образовавшееся пространство заполнилось водой и погрузило в свои пучины хвойный лес, росший в долине. Когда первый раз видишь озеро - то не веришь, что этот бюрюзовый цвет настоящий.. Ребят, кто смотрел наш ролик из Казахстана? Понравилось? :)

Публикация, споделена от MURAD OSMANN (@muradosmann) на Апр 3, 2019 в 9:21 PDT

Мурад Осман е известен със серията си от фотографии с хаштаг #FollowMeTo. Всичко започва из улиците на Барселона през 2011 г., когато този руски фотограф отива на пътешествие със съпругата си Натали и прави простичък кадър, в който тя върви с протегната ръка, хваната за неговата.

Снимката светкавично набира популярност. Този момент превръща хобито му в пълноценен туристически бизнес. Сега навсякъде, където отиват двамата, той прави #FollowMeTo снимка за техните 4,1 млн. последователи. Повече от 3 млн. поста носят хаштага, създаден от Осман.

Той и съпругата му имат собствено 20-минутно шоу по руския Първи канал - нещо като поглед зад кулисите как създават създават онлайн фотографските и видео-постовете си. ТВ шоуто е на руски, но са достъпни английски субтитри. Към сегашния момент почти всичките им Instagram постове са на английски, а Мурад и Натали Осман имат договори с Macy's и Beringer Vineyards от Напа Вали. Всичко в името на любовта!

@Nabilla - Франция

Подобно на фамилия Кардашиан, Набила Бенатиа е прочута с това, че е прочута (за добро или лошо) след участието й във френско реалити ТВ шоу. Родена в Женева, Швейцария, тя е пристигнала във Франция, за да участва в Les Anges през 2012 г. На следващата година модният дизайнер Жан-Пол Готие я избира за представянето на есенно-зимната си колекция.

Бенатиа е особено добра във фокусирането на вниманието на таблоидите, най-вече през 2015 г., когато намушка с хладно оръжие гаджето си по време на спор. Тя излежа шест месеца в затвора, гаджето й оцеля, и двамата се ожениха. Социалните медии имат нужда от тях!

С 4.4 млн. последователи в Instagram, тя е един от най-големите френскоезични инфлуенсъри, като достига до франкофонски аудитории по цял свят. Нейният провокативен тийн-имидж впоследствие беше заменен от елитарен женски стил.

Акцентът все така е върху брандинга и тя наскоро стартира козметичен бранд Nabcosmetic и серия бански костюми. Et voila!







 

Най-четените