Kaufland България стартира две бизнес академии за студенти от цялата страна тази пролет. След големия интерес към Бизнес Академия Kaufland -УНСС, ритейлърът стартира нова програма за студенти от всички останали университети в България - Kaufland Business Academy.
Тази година нови 15 студенти от УНСС ще се присъединят към сезон 3 на Бизнес Академията Kaufland-УНСС, а други 15 от университетите от цялата страна ще се включат в пилотното издание на новата академия.
Всички те ще получат възможността да черпят знания от водещи експерти в ритейла, да проведат стаж в компанията и да получат стипендия от 2500 лв. при покриване на заложените в академията критерии.
Пилотно издание на Kaufland Business Academy за университети от цялата страна и Сезон 3 на Бизнес академията Kaufland - УНСС ще се проведат паралелно в рамките на пет месеца.
Те ще предоставят възможност на студенти от 3-ти и 4-ти курс и магистри да преминат през задълбочено специализирано обучение в областта на ритейла, последвано от стажантска програма в различни отдели на Kaufland.
Участниците и в двете бизнес академии ще имат възможността да преминат през шест бизнес модули, които обхващат всички ключови аспекти на бизнес средата у нас и включват лекции, решаване на казуси и практически стаж. Важно условие е по време на лекциите, стажа и разработване на казусите участниците да присъстват физически.
Стартът на кандидатстването и за двете академии е 28 януари, а крайният срок за подаване на документи е 21 февруари.
Официалното откриване на двете академии ще се състои на 5 март 2025 г. в Kaufland Централни хали. На събитието ще присъстват Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България и проф. д-р Димитър Димитров, ректор на Университет за национално и световно стопанство.
"Горд съм, че иновативната Бизнес академия се утвърди като важна стъпка в кариерното развитие на младите хора в България, и че тази година студенти от университети в цялата страна ще придобият ценни практическите знания, които несъмнено ще им помагат занапред.
"Щастлив съм, че 1/3 от завършилите Академията остават на различни позиции в компанията. Така на практика реализираме нашата голяма стратегическа цел - да бъдем мост между образованието и бизнеса, подкрепяйки и насърчавайки развитието на младите хора в България", сподели Иван Чернев.
"За мен е голямо удоволствие, за пореден път, да бъдем сред добрите примери за това как бизнесът и образователните институции в страната могат да работят заедно за професионалното израстване на талантливите и мотивирани български студенти. Получаването на задълбочени практически знания по време на студентските години е безценна възможност и отличен старт за кариерата на младите хора" каза проф. Димитър Димитров.