Внимание, в тази новина има продуктово позициониране. Това предупреждение става все по-актуално - поне откакто българските политици (най-после) започнаха да се ориентират в тънкостите на PR-а в социалните мрежи.
Така например, снимката на Бойко Борисов, който се любува на магнолиите в двора на къщата си в Банкя, придоби култов статут не само във Facebook, но и в почти всички онлайн и печатни медии в дефицитния откъм събития уикенд.
Градинарските успехи на премиера безспорно предизвикаха умилението на симпатизант(к)ите на ГЕРБ (и не само - създаде се цяла meme-кампания със снимки пред дръвчета, в която накрая се включи и Божидар Димитров).
Повечето коментари, обаче, дойдоха по повод спортно... хм... елегантния вид на Борисов и набиващите се на очи спонсорски емблеми върху премиерския анцуг.
До такава степен се развихри интересът около портрета с магнолиите, че предизвика граждански сигнал със съмнения в "скрита или заблуждаваща реклама" до Комисията за защита на конкуренцията...
Да попаднеш "на сърцето" на един министър-председател не е никак лесна задача, но си заслужава усилието - всяка от снимките на Борисов в социалните мрежи достига до стотици хиляди потребители.
Бойко Борисов се е превърнал в магнит за продуктовото позициониране и дори не го осъзнаваме - можете да се убедите от снимките в галерията.