Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Адел превъртя интернета

Адел превъртя интернета Снимка: Getty Images

Новият видеоклип на Адел „Hello" превъртя броячите на Vevo - за първите 24 часа след официалната си премиера в партньорската платформа на YouTube, песента е гледана 27.7 милиона пъти. Така Адел задмина американската поп звезда Тейлър Суифт, която всички започнаха да наричат „кралица на интернета", откакто песента й „Bad Blood" събра над 20 милиона гледания за първите 24 часа. Очаква се новият рекорд да бъде валидиран до дни.

Баладата "Hello" е пилотния сингъл от чакания в продължение на четири години нов албум на Адел - „25", който ще бъде пуснат на пазара на 20 ноември след едномесечно закъснение. Предишният албум на певицата „21" също постави рекорди - 30 милиона продадени копия, и донесе на изпълнителката 6 награди „Грами".

"Hello" може да оглави класацията Хот 100 за сингли на "Билборд" следващата седмица, след като от него бяха продадени около 450 000 копия през първите два дни след появата му на пазара. Само във Великобритания песента е изтеглена от 165 000 абоната на музикалните платформи.

Песента предизвика лавина от коментари, включително подигравки за ревливия стил на песента и телефона с капаче, който певицата използва във видеото.

Режисьорът Ксавие Долан, когото познаваме от филми като "Мамо" и Laurence Anyways, обясни, че ретро телефонът не е използван, за да навява носталгия по близкото минало, а има съвсем друга идея.

„Смартфоните прекалено много ни напомнят за истинския свят. Аз не обичам да снимам модерни телефони или коли, защото са толкова втъкани в нашия живот, че филмите изглеждат реалност. Все едно показваш реклами", обясни той.

 

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените