Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Жените в живота на Бърни Екълстоун

Бърни Екълстоун прекара почти четвърт век с бившата манекенка Славица Ралич. Двамата останаха в светския фолклор не само с обезщетението от 1.52 млрд. долара, което й плати след развода, а и с числото 28. Толкова са годините, с които хърватката е по-млада от него и точно с 28 см е по-висока от знаменития британец.
Двамата сключват брак през 1985-а и имат две дъщери - Тамара и Петра.
Тамара Екълстоун
Петра Екълстоун
Бърни има и трета дъщеря - Дебора, от първия си брак с Айви Брамфорд.
Преди две години Тамара роди внучка на шефа на Формула 1.
Славица и малката София в Дубровник преди няколко дни.
Тамара и София
След раздялата си със Славица, Екълстоун се запознава с Фабиана Флоси.
Двамата се ожениха през 2009 г. в Швейцария
До 2009-а Фабиана е маркетингов директор на Формула 1 в Бразилия.
Майката на Фабиана Флоси, която бе отвлечена преди няколко дни. Похитителите й искат откуп в размер на 120 млн. бразилски реала (33,1 млн. евро), за да освободят тъщата на Екълстоун.
Преди да се ожени за Славица, Бърни има 17-годишна връзка с Туана Тан.

В края на октомври Бърни Екълстоун ще навърши 86 години. Изпълнителният директор на Формула 1 обаче продължава да живее живота си с бясно темпо. И как да е по друг начин, след като състоянието му се оценява на над 3 млрд. долара и e сред най-известните хора на планетата?

Със страхотен нюх към печалбата и добрите сделки, британецът помни и по-силни финансови години, но и сега не може да се оплаче.

Според една от легендите, роденият в графство Съфолк Екълстоун, като ученик разнасял вестници, а със спечелените пари купувал закуски и ги продавал на печалба на съучениците си.

На 16 години напуснал училище и започнал работа на бензиностанция. По-късно отворил собствен магазин за резервни част за мотоциклети.

Според специалстите в моторните спортове по онова време, Бърни имал добър потенциал както на две, така и на четири колела, но катастрофа на пистата "Brands Hatch" през 1951 г. слага край на състезателната му кариера.

Екълстоун обаче останал в тези среди и започнал да менажира пилоти.

През 1971-а купил и първия си отбор Brabham, след което стартирал търговията с брокери и телевизии, за да превърне  Формула 1 в глобален франчайз.

Екълстоун официално става милиардер през 2005 г., след като продава дяловете си във Formula One Group за 2.5 млрд. долара.

Наред със забележителните си постижения като ръководител на Формула 1, Екълстоун винаги е бил интересен на медиите и хората и с личния си живот.

Бърни е бил женен три пъти, а най-известната му съпруга е манекенката Славица Екълстоун. С нея той живя 24 години, а двамата останаха в светския фолклор не само с обезщетението от 1.52 млрд. долара, което й плати след развода, а и с числото 28. Толкова са годините, с които Славица е по-млада от него и точно с 28 см е по-висока от знаменития британец.

Двамата се разведоха през 2009-а, а Бърни не закъсня да открие новата си любов. Преди състезанието за Гран при на Бразилия същата година Екълстоун се запознава с маркетинговия директор на Формула 1 за страната Фабиана Флоси. Тя е с 46 години по-млада, но за радост не е с 46 см по-висока от него.

Двамата се ожениха в ски хижа в Швейцария през 2012 г., но Фабиана продължава да живее с майка си Апаресида в Интерлагос, квартал на средната класа в Сао Пауло.

Както писахме по-рано, 67-годишната Апаресида Шунк е била отвлечена преди няколко дни, а похитителите й искат откуп в размер на 120 млн. бразилски реала (33,1 млн. евро), за да освободят тъщата на Екълстоун.

Първата съпруга на Бърни е Айви Бамфорд, с която се женят през 1952-а, малко след катастрофата на "Brands Hatch", а бракът им се разпада през 1960-а.

От нея има една дъщеря - Дебора. От Славица пък има две момичета - Тамара и Петра.

Вижте повече за жените в живота на Екълстоун в галерията.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените