Светът на един клик разстояние

Спомняте ли си как като деца играехме на държави? Чертаехме едни тебеширени кръгове на земята, крещяхме имената на различни страни и се състезавахме кой ще се настани пръв в кръга, определен за "тяхна територия".

Има и още една любима игра, свързана с пътуване - завърташ глобуса и напосоки бодваш пръст върху него. Мястото, където се окаже той, е дестинацията, към която непременно трябва да се отпътуваш някой ден.

Не съм виждала възрастни хора да чертаят кръгове по градинките, да ги наричат Аржентина, Южна Африка или Нова Зеландия например и да се състезават кой пръв ще влезе в тебеширените им граници.

Но съм убедена, че това с въртенето на глобуса и изпробването на късмета на пътешественика и "пръста на съдбата" го правим всички, независимо от възрастта си.


Просто защото едва ли има човек, който да не мечтае да пътува. Да си събере в една раница малко лични вещи и един талисман и да тръгне по света, за да го види такъв, какъвто никога не е предполагал, че може да бъде. Да остави поне за малко зад себе си всички рутинни навици и наново да отвори сетивата си за места, хора и чувства, които го изненадват.

Да тръгне без никакви очаквания и да стигне толкова далече, колкото могат да го отнесат мечтите. А мечтите, както знаем, имат прекрасното свойство да нямат граници, така че една мечта за път наистина може да те отведе на другия край на земното кълбо.

Като сме се заговорили за мечти, какво ще кажете ако точно сега се окаже, че мечтаната от вас дестинация до която и да е точка на света е много, много по-близо?

И че онова "пу за мене Бразилия, Китай или Австралия" от детските игри на улицата може да стане реалност съвсем скоро? Защото мечтата по едно пътуване започва да става истина, когато билетът до там е в джоба ти. Но и често това, което ни спира да стегнем куфарите, е цената му...

Е, в такъв случай имаме една новина за истинските пътешественици! Можете да кажете "ДА" на света и да го преоткриете лично, при това в компанията на човек, с когото искате да го споделите, без да платите нито стотинка за самото пътуване.

Достатъчно е да се включите в томболата #SayYesToTheWorld, част от глобалната рекламна кампания на един от най-големите самолетни превозвачи в света - компанията Lufthansa.


Всичко, което трябва да направите, е да отидете на адрес www.lufthansa.com/sayyes, да завъртите виртуалното земно кълбо там и да изберете "ДА" на тази точка от света, за която мечтаете. Това моментално ви включва в играта и вие ставате един от потенциалните печеливши бъдещи пътешественици, които могат да се окажат собственици на два абсолютно безплатни двупосочни самолетни билета до обслужвани от компанията световни дестинации.

За класиралия се на първо място участник осигурените билети от Lufthansa ще са Бизнес класа за междуконтинентални полети. Това означава, че можете например да летите до Южна Америка и обратно по възможно най-удобния начин, като няколкото часа, прекарани в самолета, ще са част от удоволствието от пътуването.

Два билета за междуконтинентални двупосочни полети, но в Икономична класа, са наградата за участника, спечелил второто място от томболата на Lufthansa. Лично съм прелитала такова разстояние с този превозвач и мога да ви уверя, че осемте часа на борда на самолета минават като осем часа, прекарани в домашния хол, където на всичкото отгоре някой друг се грижи за комфорта ми.

Награди има и за тези, на които съдбата е отредила трето и четвърто място в играта #SayYesToTheWorld.

Те ще се окажат с по два двупосочни билета в икономична класа за всяка точка от Европа, обслужвана от превозвача. Да си го кажем направо - Париж, Лондон, Берлин, Рим, Мадрид, Копенхаген и още десетки места из Стария континент никога не са били толкова близо. А аз просто ви давам идеи...

Играта #SayYesToTheWorld ще се проведе до 15 април 2018 г., което означава, че до тази дата можете да се регистрирате на сайта и да станете един от потенциалните бъдещи пътешественици. Късметлиите, спечелили своите билети подаръци ще бъдат избрани през май тази година.

Самата кампанията #SayYesToTheWorld е част от представения наскоро нов дизайн на марката, който включва нов облик на самолетите. С него Lufthansa празнува сто годишния юбилей на логото си - устременият към небето жерав, станал разпознаваем символ на германския превозвач.

И накрая да си призная нещо - завъртях виртуалния глобус на сайта и реших да кликна просто на късмет. Съдбата ми избра Япония. Пу за мен!

Новините

Най-четените