DDB Sofia спечели 7 златни отличия на форум за дигитален маркетинг

Най-добрите дигиталните кампании в България бяха отличени на третото поредно издание на IAB MIXX Awards. Рекордните 140 заявки се бориха за приз в тринадесетте категории на конкурса, а победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards. Събитието се проведе на 23 ноември в зала Люмиер в НДК.

Най-много златни отличия спечели рекламната агенция DDB Sofia спечели най-много златни отличия, агенцията спечели общо седем златни награди за свои проекти за Теленор България, Теленор Унгария, ЕВН и ABSOLUT водка.

Кампаниите на DDB Sofia бяха отличени в категориите Campaign Effectiveness, Engagement, Lead Generation, Mobile and Apps, Rich Media and Display ads, Search Engine Marketing и Branded Content.

Творческият директор на агенцията Васил Петраков посочва, че преди digital-ът е бил подкатегория на рекламните услуги, а сега е „най-важната платформа за връзка между брандовете и хората“.

„Наградите са висока оценка за целия екип на DDB Sofia. В последните месеци положихме много усилия, за да предлагаме все повече дигитални решения за интегрираните ни кампании“, заяви Ангел Искрев, Head of Digital в DDB Sofia.

От агенцията определят наградите като признание за екипа. „Споделяме златото с нашите клиенти“, заяви изпълнителният директор Боян Панайотов.

IAB Mixx Awards е глобален форум, който награждава най-добрите решения в дигиталния маркетинг. Фестивалът се провежда за трети път в България. Победителите в конкурса поставят новите тенденции в бранша и се превръщат в еталон за постижение в дигиталния бизнес на световно ниво.

Агенцията All Channels Communication са втори по брой награди на тазгодишното издания. Те спечелиха призовете в четири категории – Brand Awareness, Video, Landing Pages и Brave.

Noble Graphics печелят в категорията Social заради кампанията “Viber стикери „Герои на деня““, а Amnet Bulgaria взеха приза в категорията Effective Use of Data.

Участниците бяха много високо оценени и от световната IAB организация, а нивото им бе определено като напълно отговарящо на това, което наградите MIXX поддържат във всички 18 държави по света, където конкурсът се провежда.

Във всички 13 категории журито излъчи по трима финалисти, а ето и кои са те:

LEAD GENERATION
  • MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia - победител
  • Decathlon BOX OFFICЕ, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
  • 4G Stories, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia

ENGAGEMENT

  • MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia - победител
  • Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication
  • Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

CAMPAIGN EFFECTIVENESS

  • MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia - победител
  • Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
  • Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication

BRAND AWARENESS

  • Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication - победител
  • Philips Shavers, рекламодател Philips България, агенция Carat Bulgaria/Dentsu Aegis Network и All Channels Communications
  • Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

EFFECTIVE USE OF DATA

  • TESY LAUNCH, рекламодател TESY, агенция AMNET BULGARIA -победител
  • Overdraft Campaign, рекламодател Unicredit Bulbank, агенция Mediacom
  • Zara Consult - KPTool, рекламодател Zara Consult, агенция Адвъртайз БГ ЕООД

BRANDED CONTENT

  • #дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia - победител
  • Крадецът в програмата на NOVA, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
  • Крадени хороскопи, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

VIDEO

  • Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication - победител
  • #LimitsNoThanks, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia
  • #дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia

MOBILE AND APS

  • MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia- победител
  • Топки с автограф от Гришо, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
  • Find The Minions, рекламодател Mc Donalts, агенция DDB Sofia

SEARCH ENGINE MARKETING

  • Contextual Prerolls, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia - победител
  • SEO оптимизация онлайн магазин на Maxcar.bg, рекламодател МАКСКАР-БГ ООД, агенция Netpeak Bulgaria
  • EasyCredit - promo lead generation, рекламодател Изи Кредит, агенция Xplora

LANDING PAGES

  • Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication - победител
  • Амстел има ? , рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication
  • Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател Sofia International Film Fest, агенция DDB Sofia

SOCIAL

  • VIBER Стикери „Герои на деня", рекламодател Дневник, агенция Noble Graphics - победител
  • Годината на Крадеца, рекламодател Загорка АД,агенция All Channels Communication
  • Фон дьо MEN, рекламодател Philips Bulgaria, агенция All Channels Communication

DISPLAY AND RICH MEDIA ADS

  • One Banner Casting, рекламодател EVN, агенция DDB Sofia - победител
  • Opticlasa - Кампания нови колекции 2018, рекламодател Opticlasa, агенция What If

BRAVE

  • Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication - победител
  • MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia
  • Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

Новините

Най-четените