Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Банката, която разби шаблона за банкерите

Запознаваме се с истинските хора, които работят в "ПроКредит Банк" Снимка: ПроКредит Банк
Запознаваме се с истинските хора, които работят в "ПроКредит Банк"

В новата реклама на "ПроКредит Банк" виждаме нещо, което досега не е правено от други банки.

Камерата ни дава поглед зад кадър към Петър - изпълнителният директор на банката, който се подготвя за интервю, но отделя няколко секунди, за да разруши всичките ни шаблони за финансистите.

Петър не е облечен в костюм и не излъчва строгост. С което показва, че представите ни за банкерите са куп илюзии, които нямат много общо с реалността. Или че най-малкото в "ПроКредит Банк" е така.

С неподправената си и изчистена от заучени условности рекламна кампания, банката показва, че не се притеснява да излезе напред с автентичния си образ. С включването на реални служители и ръководството в лицето на Петър се дава естественост, която ярко контрастира на обичайните преструвки в рекламния блок.

Запознаваме се с истинските хора, които работят в "ПроКредит Банк" и с тяхната действителна среда, а не изкуствено държащи се и декламиращи актьори, облечени като по калъп.

Да излезеш от установените маркетинг стандарти, показвайки на хората видео, което те не са свикнали да виждат, определено е рискована крачка, но и доста смела.

Разбира се, по-лесно е например модел с перфектна визия да изреди условията за изгоден ипотечен кредит, докато се усмихва широко от екрана и обещава да инвестира в мечтите ни.

И макар че това е събирателното в представа ни за реклама на банка, всички безпроблемно долавяме нейната маниерност.

Когато гледаме рекламата на "ПроКредит Банк", забелязваме обратното.

Виждаме човек, уверен в позицията и специалността си. Натрупал достатъчно опит, за да не се нуждае от лъскави свидетелства за експертизата си, каквото е костюмът. Така оставя впечатлението, че знае какво прави и как да бъде максимално полезен, без да разчита на познатите средства за разсейване или създаване на дистанция.

В новата реклама на "ПроКредит Банк" се улавя чувството за свобода и за прозрачност. Залива ни изненадваща непринуденост и нормалност - все възлови качества в граденето на доверие между финансовите институции и потребителите.

С пионерския си комуникационен подход от "ПроКредит Банк" драстично скъсяват дистанцията с клиентите като ги свързват със своите служители през екрана. Създават усещане за близост, представяйки лица, които има шанс да срещнете и във вашия клон на банката.

Хора, с които можем да разговаряме лично, да им споделим идеите си и да потърсим заедно решение. Не са празни физиономии, които се показват за една минута по телевизията, за да рецитират текст, който всъщност не разбират. И в който не вярват.

И не на последно място рекламата на "ПроКредит Банк" е свидетелство за доверието, което институцията има в служителите си.

Не са много банките, които ще се представят в публичното пространство с истинските хора от екипа. И то без излишна помпозност и церемониалност.

Искреността, с която "ПроКредит Банк" подхождат, е знак, че вярват в служителите си. Убедени са, че те умеят да се грижат за финансите на клиентите и не се нуждаят от закостенелите телевизионни фокуси.

"ПроКредит Банк" не се притесняват да ни покажат истинските автентични финансисти, които са много далеч от обществените предразсъдъци. И да ни спечелят с честността си, защото са една друга банка - по-различна от това, което сме виждали до момента.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените