Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Качеството е в основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители

Качеството е в основата на дългогодишното партньорство между Kaufland и българските производители Снимка: Kaufland България

Вече близо 15 години Kaufland България работи рамо до рамо с българските производители.

В основата на доброто партньорство винаги стои взаимното разбиране и стремеж към предлагане на качествени български продукти за клиента.

"Високото качество на продукцията ни, дисциплината и отговорността към крайния потребител са в основата на дългогодишното ни партньорство с Kaufland България", споделя Йордан Балабанов, който от 25 години насам се занимава с отглеждането на отглежда свежи и качествени зеленчуци, включително краставици, домати, пипер и бял патладжан.

Йордан Балабанов от Greens ООД Снимка: Kaufland България
Йордан Балабанов от Greens ООД

Роден в Първомай, той е силно повлиян от аграрните традиции и започва да се занимава със земеделие от ранна възраст. Фирмата му "Грийнс" ООД е първата в България, сертифицирала продукцията си по стандартите на сертификата Global G.A.P.

Традициите и качеството са отправна точка и за Стойко Кировски (на снимката горе - бел. р.), който посвещава семейния си бизнес на мисията да запази родния вкус.

Фамилната им компания "Джем и Джем" ООД вече 25 години произвежда висококачествени сладка, конфитюри и мармалади и също е доверен партньор на Kaufland България от години.

Той и екипът му днес диктуват традициите в производството на български домашни сладка с първокласни суровини в полите на Родопите.

Затова именно те се грижат и всички сладка от новата собствена марка "Брей!" на Kaufland да се приготвят по традиционна рецепта и само с български плодове.

Над 60% от производителите, с които Kaufland България работи, са български. Компанията си партнира с родни производители и доставчици от 26 региона на страната.

Създаването и развитието на първата собствена национална марка "Брей" е поредната стъпка на търговската верига в подкрепа на продуктите, произведени у нас.

 

Най-четените