Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как да вземете кредитна карта, без да излизате от къщи

Как да вземете кредитна карта, без да излизате от къщи Снимка: Fibank

Пандемията се отрази на различни аспекти от обичайния живот, включително и на начините, по които хората взаимодействат с парите: колко харчат, какво купуват и как се разплащат.

Докато броят на новозаразени с коронавирус у нас продължават да е висок, онлайн транзакциите остават най-безопасното средство, с което да платим сметките си навреме, като избегнем риска от заразяване.

И преди COVID-19 електронното банкиране се стремеше да се приспособи към динамичното ежедневие на съвременния човек, улеснявайки го максимално с разполагането на парите по сметката му. Банките се постараха да пренесат още по-голяма част от услугите си онлайн, така че да са полезни на клиентите си, без да се налага посещение в офис и личен контакт с банков служител.

Сериозна крачка в тази посока прави и Fibank (Първа инвестиционна банка), която предоставя на клиентите си възможност за изцяло онлайн подписване на документи за кредитна карта.

С новата опция от банката може да кандидатствате за кредитна карта от компютъра или телефона си, избирайки един от вариантите за заявка: на cards.fibank.bg, в Моята Fibank, в мобилно приложение My Fibank или по телефон чрез Контакт центъра * 2265 (*bank) - краткия номер за достъп от стационарни и мобилни телефони.

В света, в който живеем, използването на онлайн услугите е за предпочитане, тъй като опасността от заразяване пада значително. Не чакате на една опашка с други хора, които може би пренасят вируса, нямате директен контакт с банков служител и не предприемате излишни рискове с докосването на химикалки и повърхности.

Вместо това може да отворите мобилното приложение на телефона си или линка към сайта от компютъра, да посочите вида на картата, която желаете, кредитния лимит, да попълните данните си от личната карта и да отговорите на въпросите в отворилата се бланка. При подаване на заявката за кредитна карта към банката може да отбележите и опцията, че искате да подпишете онлайн.

Процесът по кандидатстване е максимално улеснен, така че да се справите и сами от комфорта на дома си или от офиса, без да посещавате банков клон.

Когато банката ви одобри, картата ще пристигне по куриер - без значение къде в страната се намирате - заедно с пакет документи, в които е и ПИН кодът за картата, както и кратко упътване за нейната активация през Моята Fibank или мобилното приложение My Fibank.

Изцяло дистанционният процес при заявка за кредитна карта има съществен принос в пестенето на време. За да не жертвате обедната си почивка в разходка до клона на банката, може да предоставите информацията, която е необходима на кредитния консултант при процеса на одобрение за кредитна карта, по телефон.

Въпросите, които служителят ще ви зададе на живо, са същите като в онлайн формата за кандидатстване, но с тази разлика, че няма да загубите половин час и понякога - повече, в чакане на опашка, докато дойде вашият ред за подаване на заявка.

Кредитните карти отдавна не са каприз, а необходимост и интересът към тях е голям. Чрез тях по всяко време ще имате на разположение определена сума, от която може да се възползвате при извънредни ситуации, в които трябва да платите веднага.

С кредитна карта може да сте спокойни, че каквото и да се случи, пред каквото и предизвикателство да се изправите, няма да останете без пари.

Заедно с това кредитните карти ви дават шанс да изградите добро кредитно досие. В даден момент на всеки човек му се налага да тегли кредит - потребителски или ипотечен, и основното, на което банките ще обърнат внимание, преди да ви отпуснат по-голяма сума, е как сте погасявали по-малките си кредити - като стоковите кредити и отпуснатите суми по кредитни карти. Те определят дали сте лоялен клиент, който погасява вноските си в срок и може да разчита на бъдещо финансово съдействие от банката.

Ако притежавате кредитна карта и сте изряден платец, вие давате знак на банката, че сте надежден човек, на когото може да се има доверие и за по-голям кредит. Като например кредит за закупуване на жилище.

Управлението на финансите ни главоломно навлезе в 21-ви век и вече става лесно и без посредник, дори чрез телефона. Банковите услуги вече се стараят да са на разположение на клиентите си, като се съобразяват с тяхната ангажираност и премахнат бариерата от работно време. Много от банковите продукти са на няколко клика разстояние.

Заедно с това през My Fibank е достъпна и изцяло нова функция - заявка и за дебитна карта по вече съществуваща сметка или по изцяло нова разплащателна сметка, която може да се открие за физически лица, които да получат картата си чрез куриер и да я активират през мобилното приложение.

А на клиентите им остава само в едни не особено удобни времена да се възползват от ценни удобства като това, което Fibank предлага.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените