Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland представи Kaufland Card

Новата карта беше представена от Ялчин Джем, търговски директор на Kaufland България, Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, и Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България. Снимка: Kaufland
Новата карта беше представена от Ялчин Джем, търговски директор на Kaufland България, Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България, и Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

Kaufland Card - клиентска карта за потребителите на търговрската верига, даваща възможност за различни атрактивни оферти и персонални предложения, беше представена официално днес пред медиите.

"Днес обявяваме старта на Kaufland Card, която нашите клиенти отдавна очакват. Вярваме, че с нея значително надграждаме вече познатите лоялни програми за пазаруване у нас. Нашата Kaufland Card е отличима със златния си цвят и е символ на разбирането ни, че картата предлага златни възможности на клиентите ни", каза по време на събитието търговският директор на компанията Ялчин Джем.

Kaufland Card ще бъде активна от 16 май, понеделник, и ще предоставя на клиентите различни предимства: седмични оферти, точки за лоялност, купони и игри с награди. Програмата за лоялност на Kaufland България започва с изключително атрактивни предложения, сред които свежи продукти за трапезата, за дома, за бебето и детето, за домашните любимци, козметика. В допълнение, всички регистрирали своята Kaufland Card ще могат да участват в специална игра за спечелването на седем автомобила.

Картата за лоялност на Kaufland България е още едно допълнение към 360°-то изживяване, което веригата се стреми да предоставя на клиентите си. Със своите 61 хипермаркета в 35 града, два логистични центъра и около 5 млн. клиенти на месец, компанията е лидер по пазарен дял в търговския сектор у нас. С предлагането на картата Kaufland България поставя още по-силен фокус върху потребителското изживяване, като предоставя на клиентите разнообразие от нови възможности, помага им да пестят, докато пазаруват редовно, като същевременно се възползват и от различни придобивки.

Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България Снимка: Kaufland
Валтер Волф, главен изпълнителен директор на Kaufland България

Предимства и функционалности на Kaufland Card

Основните предимства, които Kaufland Card предлага на своите потребители, са изгодни цени, седмични оферти, точки за лоялност и купони. Всеки неин притежател ще получава актуална информация за продукти, които са на промоция при използването ѝ.

С цел да улесни пазаруването за всички членове на семейството, с Kaufland Card може да бъде създаден един водещ профил. През него се управляват функционалностите на всички добавени профили.

Картодържателите ще имат възможност да събират точки при редовно пазаруване, които да използват за персонални купони сред различни групи продукти. За целта е нужно картата да се сканира на касата при всяко пазаруване в хипермаркет Kaufland, като потребителите ще получават една точка за всеки 5 лева от сметката си.

Kaufland Card ще е достъпна в два варианта - дигитална карта - в приложението на Kaufland, както и физическа карта от рециклирана пластмаса със стилен дизайн. Дигиталната карта дава няколко допълнителни предимства, сред които функцията дигитална касова бележка, отразяваща натрупаните отстъпки, използваните купони и всички покупки. Клиентите, които предпочетат дигиталната версия на Kaufland Card, ще могат след покупка да участват и в игри с различни награди чрез "Колелото на наградите". Нейно предимство е, че може и да бъде добавена към потребителските карти в Google Pay.

Ялчин Джем, търговски директор на Kaufland България Снимка: Kaufland
Ялчин Джем, търговски директор на Kaufland България

Как се активира и използва Kaufland Card

Дигиталната версия на картата се използва чрез приложението на Kaufland България след инсталиране и успешна регистрация. Всеки, който вече има създаден профил в приложението, може да го актуализира и да регистрира своята карта.

Физическата карта ще бъде достъпна след 16 май 2022 г. на "Информация" във всеки хипермаркет на Kaufland, където ще бъдат на разположение листовки със залепени карти. Регистрирането на картата става чрез сканиране на QR код на специалните терминали, разположение в хипермаркетите. Картата става валидна веднага след това. Kaufland Card и всички нейни отстъпки могат да се използват при сканиране на специален за целта скенер, разположен на касите в Kaufland.

Като лидер на пазара Kaufland България непрекъснато инвестира в удовлетвореността на своите клиенти чрез разработване и тестване на нови концепции. Качественото обслужване е сред приоритетите на Kaufland и в основата на клиентските обещания, които веригата изпълнява, за да направи пазаруването възможно най-удобно и приятно. Създаването на разнообразна и иновативна програма за лоялност затвърждава позицията на Kaufland България като водеща търговска верига у нас. Програмата е и част от стремежа на компанията да предлага възможности и решения за постигането на по-добро и пълноценно клиентско изживяване.

Тагове: kaufland, kaufland card
   

Най-четените