Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Серията “Брей!“ на Kaufland с първо отличие в конкурса „Компания на годината“

Само месец, след като на пазара излезе първата собствена марка на Kaufland с изцяло български продукти, тя бе отличена с първо място
Само месец, след като на пазара излезе първата собствена марка на Kaufland с изцяло български продукти, тя бе отличена с първо място

Само месец след като Kaufland България представи своята национална линия продукти "Брей!" на пазара, тя бе отличена с първо място в категорията "Налагане на собствени марки" на конкурса "Компания на годината".

Наградите дават гласност на успешните управленски модели и ефективните практики на бизнеса в България.

Отличието в конкурса и високата оценка на журито са признание за визията и труда на огромния български екип, който успя да създаде "Брей" в рамките на година и половина.

Продуктовата линия на марката стартира със селекция от 61 качествени продукта, създадени от 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път.

Част от "Брей" са млечните продукти, произведени изцяло с български суровини, като киселите млека са съобразени с изискванията за националния стандарт.

Сред месните продукти на марката пък има такива, които са със защитено географско указание и традиционно специфичен характер, а пресните меса са изцяло със стандарт Стара Планина. Плодовете в сладката и зеленчуците в лютеницата са единствено от български производители, както и всички останали продукти от серията "Брей".

Марката е резултат от 15-годишния опит на Kaufland България в страната, задълбочения поглед върху предпочитанията и вкуса на потребителите и желанието на компанията да продължи да подкрепя българските производители.

"Брей" е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава както традиционния български вкус, така и незабравимите стари рецепти. До края на годината компанията планира да разшири асортимента на марката двойно като запази доброто съотношение между високото качество на конкурентна цена.

Най-четените