Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кой е Джо Роугън и защо Spotify му даде цели 100 млн. долара

В момента за подкастите Джо Роугън е това, което е Майкъл Фелпс за плуването

"Расистката реклама", заради която Volkswagen трябваше да се извинява

Това е поредният случай, в който компанията трябва да се извинява заради грешно разбрано послание

Bulgaria ON AIR с повече новинарски емисии от понеделник заради COVID-19

Телевизията прави разместване в програмата си, за да отговори на зрителския интерес

Най-сексисткият подарък - домашен велоаргометър

"Подари й чугунен тиган - така ще тренира, ДОКАТО готви"

"Любовта е любов" или LGBT рекламата, която вбеси Унгария

Гневни унгарци призовават за бойкот на Coca-Cola

Плешивият Дъг от House of Cards хейти хората с коса

Идеалното рекламно лице за верига фризьорски салони?

guts&brainsDDB за пореден път е рекламна агенция на годината

...и най-награждаваната в историята на ФАРА

A1 подарява 3000 мегабайтa срещу гледане на реклами

За всяко изтегляне на SmartAD, телекомът ще дарява по 1 лев на благотворителност

Да се събудиш като съпруга на Том Хидълстън

Или как една китайска реклама възмути Запада

Почти най-великата любовна история, разказвана някога

Посланието на Bianco е ясно: Не прекалявайте с мисленето

Човекът, на когото трябва да благодарите за Game of Thrones и The Sopranos, напуска HBO

Ричард Плеплър си тръгва от HBO след покупката от AT&T

Adweek избра OMD за глобална медия агенция за 2019 г.

От Adweek цитират впечатляващите резултати и успешното завръщане на компанията през 2018 г.

Гена Трайкова: Всеки от нас има своя ангажимент да брани истината

Новините отвътре и журналистиката като занаят за визионери

Големият проблем на YouTube - педофилите

Сайтът за видео загуби реклами от Hasbro, Disney и др.

Най-четените