От мобилния оператор "Теленор" предупреждават за зачестили опити за измами чрез придобиване на нерегламентиран достъп до профили в приложението MyTelenor.
"Измамниците използват различни претексти, за да подмамят клиенти на оператора да им предоставят еднократни ПИН или парола за достъп до приложението MyTelenor. "Теленор" напомня на своите клиенти в никакъв случай да не предоставят на трети лица еднократни кодове или своята парола за приложението MyTelenor за достъп, защото това може да доведе до значителни щети за потребителите", се казва в съобщение от компанията.
Оттам още напомнят, че "Теленор" никога не иска от своите клиенти да предоставят кодове или парола за достъп до MyTelenor извън самото приложение.
"Обаждане от непознат или съмнителен източник с искане за предоставяне на такъв код или парола, независимо под какъв претекст, е сигурен знак за измама", коментират от компанията и призовават при такъв случай клиентите да откажат да предоставят съответната информация и веднага да информират "Теленор".
Мобилният оператор уверява, че вече са взети мерки за преустановяването на тези измами и активно съдействат на органите на реда в разследването.