Сутрешен newscast: Бритни Спиърс се завръща в модата

Бритни Спиърс се завръща - този път като лице на последната колекция на Kenzo "Memento". Линията залага на носталгията по модата на ниската талия, късите топове и смелия микс от цветове.

Все пак не очаквайте да видите Бритни в стария изрязан червен гащеризон от винил.

"По-сложно е, защото като майка не мога да поемам много рискове със стила си. Мисля, че когато бяха по-млада, нямах никакви задръжки. Не планирах какво ще облека, просто избирах най-скандалното нещо в гардероба си и тръгвах с него. Майчинството обаче те кара да си по-сдържана от страх да не накараш децата да се срамуват или да изгубят респект към теб", коментира тя пред Vogue.

Дори да използвате чат-приложения с най-висока степен на защита - като Signal например - не може да сте сигурни, че съобщенията ви ще останат тайна.

Mac Magazine откри нов бъг в Siri, който позволява на гласовия асистент на Apple да чете на глас всички нови нотификации в заключен iPhone.

Изчитането на съобщенията се случва дори ако потребителят да е избрал да ги скрие от началния екран - една от опциите в iOS 11, предназначена за конфиденциалност на комуникацията.

Експериментът показва, че при поискване Siri изчита последните непрочетени съобщения от app-ове като Signal и WhatsApp при iPhone X и iPhone 8. Единственото приложение, което не е засегнато от бъга, са Messages на Apple.

От Apple вече работят по поправка на дефекта, но засега не е ясно кога ще пуснат съответния ъпдейт. Единственият начин да избегнете проблема, ако държите на абсолютната защита на съобщенията си, е да забраните на всички приложения да изпращат нотификации към началния екран или да изключите фунциите на Siri при заключен телефон.


Рекламата е като бирата: лошият вкус е обида за клиента. Производителите на австралийската бира Rusty Yak бяха принудени да свалят клиповете за новата си промоция заради намека, че червената коса е болест, която трябва да бъде изкоренена от генофонда на човечеството.

Видеото представлява реклама на нов бранд бира с джинджифил (с думата ginger се обозначава както растението, така и "червенокосите"). Глас зад кадър обяснява, че е открит джинджър-генът, който се появява в бирата ни така, както се появява в човешкото ДНК и изненадва семействата. Рекламата призовава "да се спре разпространението на този ген" и да се търсят специално маркирани бутилки в нови опаковки за участие в игра с парични награди.

Рекламодателят твърди, че няма нищо обидно в идеята на клипа, чиято цел е анонсира по хумористичен и комичен начин новата бира.

Регулаторът за етични стандарти в рекламата в Австралия обаче прецени, че репликата "спрете разпространението на този ген" е обиднa и расисткa, затова видеото трябва да бъде спряно.

Новините

Най-четените