Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Алонсо се дърпа да е №1

Фернандо Алонсо засега отказва да приезнае пред пресата статута си на пилот №1 във Ferrari
Фернандо Алонсо засега отказва да приезнае пред пресата статута си на пилот №1 във Ferrari

Звездата на Ferrari Фернандо Алонсо отново отхвърли предположенията, че той вече е твърдо пилот №1 на Скудерията в битката за световната титла във Формула 1 през сезон 2010.

Двукратният световен шампион предпочете уклончивите отговори на въпросите, зададени му на събитие, организирано от един от спонсорите на Черните кончета.

След скандала в Гран при на Германия, когато от бокса на Ferrari наредиха на Фелипе Маса да пусне напред Аленсо, всички във Формула 1 приеха, че испанецът е пилот №1 на тима и претендентът за титлата на отбора от Маранело. Сега Алонсо отново се опита да обясни, че всъщност не било точно така.

В същото време, в другите два отбора, които се борят за титлите при пилотите и конструкторите - Red Bull и McLaren има равнопоставеност на пилотите.

„Всеки тим ще подкрепя на 100 процента и двамата си пилоти, за които най-важни са интересите на отбора", усука го Алонсо пред испанския спортен вестник Marca. „Фелипе Маса ще даде всичко, на което е способен на пистата, за да спечелим. Същото ще направят и пилотите на McLaren и Red Bull.

Босът на McLaren Мартин Уитмарш обаче отново обясни, че британският тим няма да се отказва от дългогодишната си политика да подкрепя еднакво и двамата си пилоти - а този сезон и Дженсън Бътън и Люис Хамилтън са фаворити за титлата.

„И двамата ни пилоти имат нужда от невероятно силна подкрепа", заяви Уитмарш пред Auto Bild. „Формула 1 е много по-опасен спорт отколкото изглежда отстрани и не е морално да искаш единия ти пилот да си рискува живота заради някой друг."

Алонсо спечели Гран при на Италия на „Монца", с което остана в битката за световната титла, а сега прогнозира, че пилотите на Red Bull ще имат предимство в следващите стартове.

„От тук до края на шампионата няма писта, която да е подходяща или неподходяща за Ferrari F10, по-скоро за нас това са неутрални трасета", обясни испанецът. „Но в същото време това са писти, на които Red Bull ще има предимство. Въпросът е колко голям ще е авансът им."



 

Най-четените