Циркът с обувката на Неймар: Реклама на Nike или приятелски поздрав?

Суперзвездата на Пари Сен Жермен Неймар породи доста въпроси с начина, по който отпразнува гола си във вратата на Амиен в сряда вечер.

Той откри резултата от дузпа в срещата за Купата на лигата, спечелена от ПСЖ с 2:0, и изрази радостта си, балансирайки на глава с... дясната си обувка.

В началото изглеждаше, че това не е нищо повече от доста агресивен начин Ней да рекламира новите си футболни обувки Nike Puro Fenomeno - специален модел, на който е изписано неговото име.

Моделът е и нещо като продължение на старите R9 обувки, създадени в чест на Феномена Роналдо и носени от големия бразилски нападател.

След мача Неймар обясни, че странното му изпълнение е нещо повече от маркетингов ход.

В профила си в Instagram той разказа, че става въпрос за поздрав за рождения ден на неговия приятел Жоао Селсо Мораеш.

"Който познава Жоао Селсо Мораеш разбира поздрава ми. Който не го познава може да види другите снимки [в Instagram поста] и ще разбере. Честито, братко, най-добри пожелания", пише Неймар.

Мораеш, който на останалите снимки балансира с чаши бира на главата си, работи във фирмата за спортен маркетинг и аксесоари BBM Sports, както и в GaGa Milano - компания за часовници, на която Неймар е рекламно лице.

Така че изглежда приятелският поздрав на най-скъпия футболист в света би трябвало да зарадва не само занимаващия се с маркетинг Мораеш, но и няколко от спонсорите на звездата.

Продуктовото позициониране се наби на очи и защото беше най-запомнящото се нещо от доста невзрачния мач на ПСЖ с Амиен - в който другата интересна случка беше грубото влизане на вратаря на домакините срещу Килиан Мбапе през първото полувреме, за което реферът извади директен червен картон.

Новините

Най-четените