Колко му е да разбереш мъжа?

Жените мислят, че при мъжете нещата са прости. Сякаш от малки начертаваме план в главата си и го следваме неотклонно. Всичко се случва по абсолютната права на живота, без завои, без емоции, без граници... или поне така изглежда.

Истината е, че в стремежа си да преследваме целите си, ние, от "силния пол", знаем, че съвършенството и това да си Номер 1 изискват време и внимание към детайла.

Знаем, че трябва да отпразнуваме шумно победите си, защото забавлявайки се, стигаме по-далеч.

Знаем, че не е важно колко пъти падаме, а колко пъти ставаме след това.

А чарът на живота ни си остава в намирането на място, където да се изгубим, защото както е казал поетът, мъжете сме влюбени в хората, които никога не сме срещали и в градовете, в които не сме били.

Когато ударим чертата, голямата мисия в живота на всеки мъж е да бъде Номер 1.

И понеже всеки път си има начало, за нас то започва от сутринта.

В търсене на перфектния старт на новият ден, ние попаднахме на националното проучване, инициирано от Philips, с цел да разбере какви са нагласите на българите спрямо един от най-мъжките сутрешни ритуали - бръсненето.

Интересно е, че за българите бръсненето е по-скоро рационално, отколкото емоционално действие, а Philips e предпочитаната марка електрически самобръсначки сред мнозинството от анкетираните мъже, използващи електрически самобръсначки - цели 66%. Това, разбира се, не е случайно. Провеждайки подобни проучвания, с цел да разбере мъжете, компанията успява адекватно да усъвършенства уредите си - те са все по-близо до нас, отговаряйки на точните ни нужди.

В съвременния динамичен свят вече не е достатъчно да реагираш бързо. Важен е индивидуалният подход.

Неслучайно мъжете вече не търсят просто съвършеното предложение, а предложение, което отговаря на техния собствен ритъм и индивидуални потребности. Вероятно затова все повече мъже изоставят ножчетата за бръснене и избират електрическите самобръсначки - защото те са станали синоним на изключително гладко и бързо бръснене, без порязвания и без кожни раздразнения.

А с новата гама самобръсначки Philips предлага индивидуални решения за всеки тип кожа и всеки тип мъж.

Защото гладкото бръснене е винаги на мода.

Така, вдъхновени от Philips, решихме да създадем нашето изцяло мъжко пространство, което нарекохме MenCafe.

Тук ще е мястото, където през следващите 3 седмици едни от най-истинските мъже в България ще си говорят с други мъже за технологии, за това какво е нужно да си Номер 1 и дали е нужно изобщо.

Ще обсъдим колко чувствителен е българинът и как може да бъде разбран. Тук ще споделяме всичко, което ни вълнува и всичко, от което имаме нужна.

Както само една черна нинджа може да убие друга черна нинджа, така и само един мъж може да разбере друг мъж.

Драго Симеонов, Ивайло „Нойзи" Цветков и Никола Балов са трима от четиримата ни колумнисти на най-мъжката рубрика MenCafe.

Te ще ви посветят в тайнствата на силния пол и ще ви разкрият една по-малко позната и интимна мъжка страна. През това време, всеки от вас може да се включи в дискусията и между другото да спечели нещо наистина специално - електрическа самобръсначка Philips Серия 7000.

Новините

Най-четените